" _____ " Adında Dosya XP

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstraker
    mstraker's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek

    sadece alt çizgi şeklinde bir dosya çıkıyor tüm harddisk partlarında ve 0 kbyte. Nette baktım bişey bulamadım bilen var mı hocalar?


    what makes you think i am not?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xir
    Xir's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    Arada çıkar onlar, 0 kb olması değer atanmamış olduğunu gösterir yani boş dosya bendede çıkıyor direk sil.. Shift + Delete


    İmandır "O" cevherki ilahi ne büyüktür, İmansız olan paslı yürek sinede yüktür..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apoyraz
    apoyraz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    kiril alfabesinde kendi bilgisayarımda yazdığım bir klasör adını dil desteği olmayan bir bilgisayarda açmak istediğimde "_________" şeklinde çıkıyordu ve açamıyordum senin dosyada büyük bi ihtimalle latin alfabesiyle yazılmayan bi klasör adıdır.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstraker
    mstraker's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek

    dil olayı mantıklı dil desteksiz yalın ingilizce xp kurduğumdan beri böyle oluyor 


    what makes you think i am not?
Toplam Hit: 1124 Toplam Mesaj: 4