" _____ " Adında Dosya XP
-
sadece alt çizgi şeklinde bir dosya çıkıyor tüm harddisk partlarında ve 0 kbyte. Nette baktım bişey bulamadım bilen var mı hocalar?
-
Arada çıkar onlar, 0 kb olması değer atanmamış olduğunu gösterir yani boş dosya bendede çıkıyor direk sil.. Shift + Delete
-
kiril alfabesinde kendi bilgisayarımda yazdığım bir klasör adını dil desteği olmayan bir bilgisayarda açmak istediğimde "_________" şeklinde çıkıyordu ve açamıyordum senin dosyada büyük bi ihtimalle latin alfabesiyle yazılmayan bi klasör adıdır.
-
dil olayı mantıklı dil desteksiz yalın ingilizce xp kurduğumdan beri böyle oluyor
Toplam Hit: 1124 Toplam Mesaj: 4
