--Olay Bitmistir--
-
Böyle Fotomantaj yapan başka bi site hayatımda görmedim,
bi tarafınızı açıpta izlemezseniz ne olim¿
-
Tamamda topiğin başlığındaki "Olay Bitmiştir" ne oluyo onu anlamadım?
-
Dünyada ki yegane zeki insanlardan biri olan "Designer"
konu dışında yazdıklarımı da okusaydın, bu sitenin benim gördüğüm en iyi fotomontaj yapan site olduğunu anlar; "--olay bitmiştir--" yazısını da nie koyduğumu anlardın...
(ne kadar çok "anlardın" koydum yaw :) ,anladın mı lööö?) -
GuNiX bunu yazdı:
Dünyada ki yegane zeki insanlardan biri olan "Designer"
konu dışında yazdıklarımı da okusaydın, bu sitenin benim gördüğüm en iyi fotomontaj yapan site olduğunu anlar; "--olay bitmiştir--" yazısını da nie koyduğumu anlardın...
(ne kadar çok "anlardın" koydum yaw :) ,anladın mı lööö?)
kusura bakma ama çok malsın.... hayatında ilk defa fotomontaj görmüşsün sanırım.. bu arada yukarda kurmaya çalıştığın ilk cümleyi begendim.. beni iyi tanıyosun anlaşılan... -
eheuehe :P
-
Ulan YaR RoCk kafalı,
Daha iyi bir site biliyosan niye altına link vermiyon¿
Toplam Hit: 2036 Toplam Mesaj: 6
