folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder [?] Bana Rapidshare, Megaupload, Filefactory Gibi Sitelerin Nasıl Kar Yaptığını Anlatabilir Mi?



[?] Bana Rapidshare, Megaupload, Filefactory Gibi Sitelerin Nasıl Kar Yaptığını Anlatabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Bu siteler nasıl kar yapabilir? özellikle rapidshare.. tamam özel üyelik, reklam falan varda oha yani bandwith parasını nasıl çıkartabiliyor böle siteler? Yani srıf ben bu sitelerden 1 gybte download ediyorum....


     


    Bu sorunun amacı: Böle sitelerin kapanmasından korkuyorum ve birisi bana bu download sitelerinin kapanamiyacağini sölesin =)


    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    walla geçen haber7.com da gördüm japon yada 100mbit e / 100 mbit sadece 100 ytl . sonra bu ülkeye sövdüm biraz şansıma sövdüm sonra sustum. :) yani kendileri hosting firmasıdır kesin yoksa ciddi anlamda büyükler.msn yahoo google dan sonra onlar gelir heralde :) [ server olarak ] reklamlardan da götürüyolardır yeterince. alexa 100 lerde olan bi site yani hiti aylık milyonlar oluyo.doğaldır ayakta durmaları...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    osiris olm bu rakamlar bize büyük gelio. oysaki amerikadaki tanıdıklarım taşak geçio şu şekilde.. Benim bağlantım walla billa çok kötü dio bu arada 100 mbits adamın evindeki connection hızı.. Bizim üni 16 mbits daha yeni oldu :D GBlar pek önemli diil adamlar için..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Ben şöyle bişi duymuştum. Hiç bir site babasının hayrına iyilik yapmıyor. Mutlaka bunlardan kazanç kar ediyor. Mesela parasız üye olduğunuz bi site yada başka bişi, sizin emailinizi alarak başka firmalara yolluyor, o firmalarda sizin postanızı kendi haberleriyle donaltıyor. Ortada böyle bi ibnelik söz konusu yani.

    **EbMaRtEu**
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    dedikleri doğru sayılabilir ayrıca zevk içinde yapıyo olabilirler, ona bakarsan (dediklerine göre) tbt dahil olmak üzere büyük sitelerin bazılarıda reklam almıyor ticari amaç gütmüyor, sırf isim için yapıyo olabilirler bence
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    o google reklamları bizim ilgimizi çekmiyor olabilir ya da diğer reklamlar fakat düşünün saniye de 100'lerce kişi o sayfaya giriyor ve o 100 kişiden 10'unun ilgisini çekecektir o reklamlar. gerisini siz hesab edin artıkın :D ki maillerin satılması vs. gibi şeyler de ekstradan. ayrıca premium accountlarda cabası...

    kendinize ayığ olunuz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    rapid share in en fazla 20 sunucusu wardır oda en fazla 20 sunucu co-location olsa 2 tane 100mbit rahatlıkla çeker bunları aylık giderleri min 399*2 = 800$ adamların sayfalkarı sadece reklam bu reklamların bazılaır gösterim bazıları tıklama başına getiriyo adamlar sadece google dan siteye girenlerin %3 ü tıklasa günde 800$ ı çıkarır zaten bu siteler kara geçmezmi hiç
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Evet gayet mantıklı, o zaman bu sitelerin kökünü anca google bedava yer vererek kurutabilir =) hatta gmail accountuna bağlı olcak falan kesin öle bir planları vardır..

    Eywallah...

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
Toplam Hit: 2223 Toplam Mesaj: 8