'' O ''
-
Bazen bir yerlerde yarım kalır hayat.. Bir umut beslersin Gem vurduğun gönül yalnızlığına.. Tutunsun sımsıkı istersin..
Hayat acır sana ve Der ;
Eyy Ademoğlu , bu senin son şansın git ve tap ona..
Ararsın başlarda bulamazsın, ama tam umutların tükendiği vakit
” O ” çıkar karşına..
Gözlerinin içine baktığın zaman umut görürsün pırıl pırıldır..Tutunursun hayata Düşmezsin artık , düştüğün vakit ise kanamaz dizlerin..
Ellerini açarsın tanrıya ;
” tanrım bana verdiğin bu büyük hediye için sana şükürler olsun ”
Mutlusundur artık sen,ben yoktur biz olmuşsundur..
Gçzlerinin içine bakıp güldüğü vakit koparsın bu dünyadan cennete girdiğinin resmidir..Veee nihayet..Aramazsın artık mutluluğu o hayatındadır, hayattır ” o ” ..
Saygılar..
http://www.depresifkalem.com/gkmn/o/
