'' O ''

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Bazen bir yerlerde yarım kalır hayat.. Bir umut beslersin Gem vurduğun gönül yalnızlığına.. Tutunsun sımsıkı istersin..

    Hayat acır sana ve Der ;

    Eyy Ademoğlu , bu senin son şansın git ve tap ona..
    Ararsın başlarda bulamazsın, ama tam umutların tükendiği vakit
    ” O ” çıkar karşına..
    Gözlerinin içine baktığın zaman umut görürsün pırıl pırıldır..

    Tutunursun hayata Düşmezsin artık , düştüğün vakit ise kanamaz dizlerin..
    Ellerini açarsın tanrıya ;
    ” tanrım bana verdiğin bu büyük hediye için sana şükürler olsun ”
    Mutlusundur artık sen,ben yoktur biz olmuşsundur..
    Gçzlerinin içine bakıp güldüğü vakit koparsın bu dünyadan cennete girdiğinin resmidir..

    Veee nihayet..Aramazsın artık mutluluğu o hayatındadır, hayattır ” o ” ..


    Saygılar..

    http://www.depresifkalem.com/gkmn/o/

Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 1