0 Dan Wireless İnternet Bağlantısı Nasıl Kurulur?
-
arkadaşlar bitane laptop a format atmam gerekiyor.şu anda kablosuz internet le bağlanıyorlar.formattan sonra driver ları kuracam.daha sonra wireless i nasıl kurup laptop u internete bağlarım?yardımlarınızı bekliyorum.
-
sen formatı at driverleri kur,windowsun aracı var.Driverleri kurunca otomatik gelecektir. sorun yok.
-
Kablosuz ağın dışardan başkasının bağlanmasını engellemek için kullandığı şifre war mı?
Formattan sonra wireless driverini kurduğun zaman, kablosuz ağ taraması yapıp kendi ağını bulduktan sonra bağlan
komutunu verdiğinde senden güvenlik anahtarı isteyecektir o şifreyi oraya girdiğinde bağlana bastıgında ağ adresi alınıyor
bağlandı yazarsa bağlanyı okey, ama sınırlı bağlantı veya bağlantı yok yazarsa şifren yanlıştır, şifreyi unuttuysan ethernet
kablosunu takıp modemin ip adresinden arayüze ulaşıp kablosuz/güvenlik bölümünden girdiğini şifreyi görebilirsin ve onu
şifre isteyen bölüme yazabilirsin,fakat şifreyi yıldızla görüyorsan silip tekrar bir şifre oluşturabilirsin dikkat et wpa şifreleme
yap ve en az 8 karakter olsun uzunluğu 8in altında kabul etmez..
-
simdi nasil bagliyorsan
kurdugum zamanda oyle baglayacaksin
wireless sifresini biliyorsan sorun yok.
yada modemde sifre yoksa yine sorun yok
