007 Spy Software V3.94 Sorunu
-
merhaba arkadaşlar 007 Spy Software v3.94 programını kurdum "ctrl + alt + f7" kısayolunu değiştirmek istedim
"ctrl + alt + shift" yapmak isterken o an ne oldu anlamadım tamam dedim programı kapattım
kısayol un ne olduğunu bilmiyorum yani ama en son gördügüm "ctrl + " idi
bu ksayolu nasıl yapar çözerim?
buradada anlattığım gibi klavymde bozuk bazısı çalışıo bazısı çalışmıo ekran klavyesi ile yazıom
nette aradım hep ingilizce çözüm var anlamadım
belki bilen duyan gören vardır nasıl hallederiz yardımlarınızı bekliyorum
ben kısayolu sıfırlamak için regedit dahil tamamen kaldırmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz?
-
Yeniden kurmayı denedin mi? Kurulursa yenisi yani standart şifre geçerli olur. Kurdurmaz ise en azından kurulduğu yeri görebilirsin belki. Oradan program dosyasını kurcala belki uninstali vardır. Yoksa da programın silebildiğin kadar dosyasını sil. En azından çalışmaz hale gelir. Sonrası nisbeten kolay.
