007 Spy Software V3.94 Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    merhaba arkadaşlar 007 Spy Software v3.94 programını kurdum "ctrl + alt + f7" kısayolunu değiştirmek istedim

    "ctrl + alt + shift" yapmak isterken o an ne oldu anlamadım tamam dedim programı kapattım

    kısayol un ne olduğunu bilmiyorum yani ama en son gördügüm "ctrl + " idi

    bu ksayolu nasıl yapar çözerim?

    buradada anlattığım gibi klavymde bozuk bazısı çalışıo bazısı çalışmıo ekran klavyesi ile yazıom

    nette aradım hep ingilizce çözüm var anlamadım

    belki bilen duyan gören vardır nasıl hallederiz yardımlarınızı bekliyorum

    ben kısayolu sıfırlamak için regedit dahil tamamen kaldırmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz?


    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabudun
    karabudun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Yeniden kurmayı denedin mi? Kurulursa yenisi yani standart şifre geçerli olur. Kurdurmaz ise en azından kurulduğu yeri görebilirsin belki. Oradan program dosyasını kurcala belki uninstali vardır. Yoksa da programın silebildiğin kadar dosyasını sil. En azından çalışmaz hale gelir. Sonrası nisbeten kolay.


    "Bugünden geru divanda, dergahta, bergahta, mecliste ve meydanda Türkçeden başka dil kullanılmayacaktır." KaramanoğluMehmet Bey - 1277 -
Toplam Hit: 1325 Toplam Mesaj: 2