0Xc000007b Htada Yardım
-
visual stdıo yukledım
0xc000007b cogu uygulamada bu hatayı alıyorum kaldırdım freamwork yenıden kurdum halen alıyorum yardım yoksa format atacam
-
aynı hatayı ansys de alıyorum lütfen yardım.
-
exchanger bunu yazdı
aynı hatayı ansys de alıyorum lütfen yardım.
dll eksikliğnden kaynaklanıyor uzun ugras sonucu çözmüştüm rez alayım bulursm atarım
edit: buldum http://blogkuzusu.blogspot.com/2014/11/0xc00007b-hatasi-cozum.html indir verileni öncelikle dll dosyalarını elle at ilgili klasöre ben sadece onu yaptım düzelmişti eğer olmazsa .net kur sonra c++ları kur
RotKerim tarafından 13/May/15 21:25 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 713 Toplam Mesaj: 3
