1000 Tl Civarı Tablet Önerisi?
-
Tablet almaya karar verdim sonunda ama pek bi bilgim yok hangi marka iyidir değildir v.s. 1000 tl civarı tablet önerilerebilir misiniz?
-
iPad... ;) Gidipte dandik casper falan sakın alayım deme hacı. Ha fiyatını bilmiyorum ama Win8 içerikli olan tabletlerde tavsiyemdir. Kullanışı rahat. Ama yinede iPad'den başkasını tanımam.
Tertemiz cihaza benziyor. ;) İstersen, alacak olursan, gidip bir bakabilirim cihaza. Banada yakın bir yerde. Akraba ya da tanıdık değil, aramada buldum. Yanlış anlaşılmasın. ;)
palakan229 tarafından 16/Oca/14 14:23 tarihinde düzenlenmiştir -
palakan229 bunu yazdı
iPad... ;) Gidipte dandik casper falan sakın alayım deme hacı. Ha fiyatını bilmiyorum ama Win8 içerikli olan tabletlerde tavsiyemdir. Kullanışı rahat. Ama yinede iPad'den başkasını tanımam.
Tertemiz cihaza benziyor. ;) İstersen, alacak olursan, gidip bir bakabilirim cihaza. Banada yakın bir yerde. Akraba ya da tanıdık değil, aramada buldum. Yanlış anlaşılmasın. ;)
teşekkürler hocam ama daha önce başkasının eline aldığı şeyi kullanmayı sevmiom ben :D
bilgim yok ama gidip casper alacak kadarda değil :d
sevdim bunu:d
http://www.mobiletisim.com/telefonlar/apple/ipad-4
telefon özellikli tabletler var mı acaba -
hocam tablette kesinlikle ipad diyorum.
-
Murid, zaten son çıkan 4th Gen. ;) Fiyatları nasıl sıfırıların bilemiyorum ama 1.200'e kadar elini korkak alıştırma iPad için. En az 2 yıl kullanma garantisi verebilirim. Dediğim gibi, almayı düşünürsen gider cihazı incelerim. Sıfırları için orijinal sitesinden alabilirsin bence. ;)
http://store.apple.com/tr/ipad
1.250 Tl ;) Şubat gelmeden 12 taksit yapabilirsin belki. 250 tl için gidipte dandik bir yerden alma madem, eğer sıfır alacaksan. ;)
-
ipad mini retina wifi hem 1000 liradan da ucuz 999 lira
-
hocam tablete okadar para vermeye gerek yok bnde sıfır nexus 7 var istersen 450 tl ye bırakırım.
buda piyasa fiyatıhttp://www.bimeks.com.tr/urun/126607/asus-nexus7-7--32-gb-tablet-pc.aspx
metalkolik tarafından 16/Oca/14 15:54 tarihinde düzenlenmiştir -
tablet ne ise yariyo hocalar? iphone un aynisinin arama yapmayani degil mi.
-
hayatımda gördüğüm en komik açıklama dedem bile bu şekilde izah etmemişti :))
