1.44 Disket Problemi
-
aslında disketlerin modası da geçti ya
benim bilgisayarın garip bir huyu var daha doorusu floppynin
şöyleki
elinizde iki disket var diyelim
birincisini takıp okuttunuz
sonra ikincisini takıp okutmaya çalışıyorsunuz
fakat o hala 1.disketi görüyor
böyle çok veri kaybetim zamanında
olaki bilgisayarı yeniden kurarken lazım olur diye soruyorum bu problemi nasıl giderebiliriz?
-
kardes ben dısket devrını kapatalı cok oldugu ıcın bılemıyorum bılen arkadaslar yardım eder ınş tabı bılen varsa
-
korumaya dikkat et sürekli korunsun
bi de pencereyi kapat az bekle disketi ööle çıkar
-
Puhahah hacı ilk okudum sandım 2.yi 1.nin üstüne takıyosun :D ne geyik olurdu =)
-
ben bi kere küçük bi cd yi sürücünün altına koydum üstünede normal bi büyük cd alttakini okudu.
-
yolbulucu bunu yazdı:
-----------------------------
ben bi kere küçük bi cd yi sürücünün altına koydum üstünede normal bi büyük cd alttakini okudu.
-----------------------------
normal çünkü cd nin altını görüyor ordai lens hangisi alttaysa o :D -
kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------
Puhahah hacı ilk okudum sandım 2.yi 1.nin üstüne takıyosun :D ne geyik olurdu =)
-----------------------------
okuldaki bilgisayarda denedim senin dedigini, hala duruyor 2side ust uste takarken zor oldu hafiften parçalandılar ama taktım :D -
5 $ ..!
Toplam Hit: 1275 Toplam Mesaj: 8
