folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder 15 Saatlik Silverlight 3.0 Eğitimi Burada...



15 Saatlik Silverlight 3.0 Eğitimi Burada...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Selam,

    Silverlight ile ilgilenenler için, benim gibi yeni başlayanlar için daron yöndem hocamız uğraşmış çabalamış 15 saatlik eğitim seti ortaya çıkarmış :)

    ilgilenenler,öğrenmek isteyenler varsa ;

    http://daron.yondem.com/tr/PermaLink.aspx?guid=c75af17d-65af-4952-b057-6bc2d7d4a994

    burdan yararlanabilirler.

    Kolay gelsin.

     

    http://blog.espol.edu.ec/taws/files/2008/10/microsoft_silverlight_c.jpg

     

     


    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek
    teşekkürler, maalesef çoğu yazılımcının silverligt gibi güzellikten haberi yok.. Hala skinlerle uğraşıyorlar, oysa flash nimetleri gibi önlerinde kocaman bir nimet var ve değerlendirmesini bilmiyoruz. expression editionlar öğrencilere ücretsiz veriliyor, öğrenci oldunuzu ispatlarsanız alırsınız bir key.. yada microsoft için çalışan onların belli noktalarda temsilciliğini yapan kişilerden bu keyleri temin edebilirsiniz (daron bey gibi, bana yollamıştı) yakında daron beyin silverlight kitabı çıkacak, sanırm sitedeki makalelerini düzenleyip kitap şekline getirecek, bildiğim kadarıyla tek türkçe kaynak oluyor bu. Umarım vatana millete hayırlı olur... nurky, paylaştığın eğitimleri daron yöndem haziran ayı içinde 1 ay boyunca canlı olarak webiner şeklinde verdi.Onların toplamı sanırım bu. Güzeldi, bi kaç bölüm izleme şansım oldu. Umarım msn hack peşinde koşan arkadaşların ilgisini çeker,teşekkürler

    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selam,

    Silverlight ile ilgilenenler için, benim gibi yeni başlayanlar için daron yöndem hocamız uğraşmış çabalamış 15 saatlik eğitim seti ortaya çıkarmış :)

    ilgilenenler,öğrenmek isteyenler varsa ;

    http://daron.yondem.com/tr/PermaLink.aspx?guid=c75af17d-65af-4952-b057-6bc2d7d4a994

    burdan yararlanabilirler.

    Kolay gelsin.

     

    http://blog.espol.edu.ec/taws/files/2008/10/microsoft_silverlight_c.jpg

     

     


    -----------------------------

    Çok güzel paylaşım saol hocam. Ben genelde izleyerek öğreniyorum işime yarar. Zaten bi adem abi var birde daron başka yok :D 


Toplam Hit: 2889 Toplam Mesaj: 3