15 Saatlik Silverlight 3.0 Eğitimi Burada...
-
Selam,
Silverlight ile ilgilenenler için, benim gibi yeni başlayanlar için daron yöndem hocamız uğraşmış çabalamış 15 saatlik eğitim seti ortaya çıkarmış :)
ilgilenenler,öğrenmek isteyenler varsa ;
http://daron.yondem.com/tr/PermaLink.aspx?guid=c75af17d-65af-4952-b057-6bc2d7d4a994
burdan yararlanabilirler.Kolay gelsin.
-
teşekkürler, maalesef çoğu yazılımcının silverligt gibi güzellikten haberi yok.. Hala skinlerle uğraşıyorlar, oysa flash nimetleri gibi önlerinde kocaman bir nimet var ve değerlendirmesini bilmiyoruz. expression editionlar öğrencilere ücretsiz veriliyor, öğrenci oldunuzu ispatlarsanız alırsınız bir key.. yada microsoft için çalışan onların belli noktalarda temsilciliğini yapan kişilerden bu keyleri temin edebilirsiniz (daron bey gibi, bana yollamıştı) yakında daron beyin silverlight kitabı çıkacak, sanırm sitedeki makalelerini düzenleyip kitap şekline getirecek, bildiğim kadarıyla tek türkçe kaynak oluyor bu. Umarım vatana millete hayırlı olur... nurky, paylaştığın eğitimleri daron yöndem haziran ayı içinde 1 ay boyunca canlı olarak webiner şeklinde verdi.Onların toplamı sanırım bu. Güzeldi, bi kaç bölüm izleme şansım oldu. Umarım msn hack peşinde koşan arkadaşların ilgisini çeker,teşekkürler
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------Selam,
Silverlight ile ilgilenenler için, benim gibi yeni başlayanlar için daron yöndem hocamız uğraşmış çabalamış 15 saatlik eğitim seti ortaya çıkarmış :)
ilgilenenler,öğrenmek isteyenler varsa ;
http://daron.yondem.com/tr/PermaLink.aspx?guid=c75af17d-65af-4952-b057-6bc2d7d4a994
burdan yararlanabilirler.Kolay gelsin.
-----------------------------Çok güzel paylaşım saol hocam. Ben genelde izleyerek öğreniyorum işime yarar. Zaten bi adem abi var birde daron başka yok :D
