19 Mayıs"Da Bankaların Durumu
-
Özür dilerim bunun için konu açmamam gerekirdi ama sormak zorundayım. Bankalar yarın açık mı acaba? En azından belli bir saat açık oluyorlardı yarım gün mesela öyle bir şey var mı? Özellikle Ziraat Bankası için soruyorum.
Teşekkür ederim. İyi geceler.
-
üzgünüm full kapalı olması lazım
-
Benimde yarın garantide işim vardı para çekicektim kapalıysa kötü oldu benim için :\
Toplam Hit: 1452 Toplam Mesaj: 3
