1And1'den Domain Al-A-Mamak
-
Pessimistic müridin konusu vardı bununla alakalı ama silinmiş sanırım. Bir türlü bulamadım. Bu 1and1.com'a kaydolmak ve domain almak ne kadar zor be kardeşim. Ayrıntıları bilen paylaşsın allasen
-
adamlar uyanmış mail attılar dolandırıcılıktan ve sahtecilikten dolayı domainleri iptal ettik diye
-
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------adamlar uyanmış mail attılar dolandırıcılıktan ve sahtecilikten dolayı domainleri iptal ettik diye
-----------------------------Sallama. 217 domainim var alayı açık. İşte bu yüzden konuyu sildirdim dostum.
-
aga 3 5 10 20 tqane topluca bi alım olmadıktan sonra ( ki olsa bile oda ayrı mevzu ) adam gibi gidip sağlam bi firmadan sizi bi kaç sene sonra düdüklemeyecek ( belkide tabiki ) bi firmadan alın kafanız rahat olsun..
-
godady nasıldır peki?
-
Godaddy iyidir. 1and1'de bir domainim var. Kimlik istemişti. Ehliyetimi arkalı önlü istediler. Emaille gönderdim mecburen.
-
konu up olurmu bilmem ama.
Bir zamanlar bir arkadasimiz 1and1 den domain dagitiyordu..
bende bir domain almistim lakin o arkadasa ulasamadim bilen goren varsa belirtirse sevinirim. :)
