1Den Fazla Sayfası Olan Forumlar
-
aktif konulardan herhangi bir forumu açtığımda ilk sayfaya gidiyorum... ama aktif konuların en önemli kısmı, ilk okumamdan sonra tüm okuyuşlarım için geçerli olan son sayfaları.. ancak sayfanın en altına kadar mouse yuvarlamak hem vakit kaybı hemde boşa uğraş hemde günah...! :)
ben derim ki, sayfa numaratörleri "cevapla" butonunun yanına serpilsin...
-
Onun sebebini acıklayayım.
Senin yada benim için geçerli olmasada bazı mürit arkadaşlarımız, konuyu okumadan konuda kac msj var bilmeden çat cevapla tuşuna basıyor..
Bizde en azından zorlarda olsa bütün konuyu şöle bi gözden geçiremeleri amacı ile sayfa numaratörlerini en altta tutuyoruzki aşağı kadar insinler, en azından konuya ve atılan cevaplara bi göz gezdirmiş olurlar
Mantıksızmı??
-
mantikli ama i$e yaramio :)
delinin kuyuya ta$ attigi bi ba$likta ta$i kuyudan cikarsan bile millet yine kuyuda ta$ aramaya devam edio -
Birden fazla sayfası olan konularda yada kaç sayfa olduğu farketmez herhangi bir konuya tıkladığımız zaman yazılan en son mesajı görsek? Sayfanın başını değilde ortasında yada sonunda yazılan en son mesaj... bu olduğu zaman daha iyi olur die düşünüyorum :)
Bisi daha dikkatimi çekiyo! shift+2 tuşuyla oluşan tek tırnak bir takım işlemlerden geçtikten sonra çift tırnağa("tab tuşunun yukarsındaki") dönüşüyo :D
