1Den Fazla Sayfası Olan Forumlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BartheZ
    BartheZ's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    aktif konulardan herhangi bir forumu açtığımda ilk sayfaya gidiyorum... ama aktif konuların en önemli kısmı, ilk okumamdan sonra tüm okuyuşlarım için geçerli olan son sayfaları.. ancak sayfanın en altına kadar mouse yuvarlamak hem vakit kaybı hemde boşa uğraş hemde günah...! :)


    ben derim ki, sayfa numaratörleri "cevapla" butonunun yanına serpilsin...


    on error go to hell
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Onun sebebini acıklayayım.


    Senin yada benim için geçerli olmasada bazı mürit arkadaşlarımız, konuyu okumadan konuda kac msj var bilmeden çat cevapla tuşuna basıyor..


    Bizde en azından zorlarda olsa bütün konuyu şöle bi gözden geçiremeleri amacı ile sayfa numaratörlerini en altta tutuyoruzki aşağı kadar insinler, en azından konuya ve atılan cevaplara bi göz gezdirmiş olurlar


    Mantıksızmı??


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    mantikli ama i$e yaramio :)
    delinin kuyuya ta$ attigi bi ba$likta ta$i kuyudan cikarsan bile millet yine kuyuda ta$ aramaya devam edio
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    Birden fazla sayfası olan konularda yada kaç sayfa olduğu farketmez herhangi bir konuya tıkladığımız zaman yazılan en son mesajı görsek? Sayfanın başını değilde ortasında yada sonunda yazılan en son mesaj... bu olduğu zaman daha iyi olur die düşünüyorum :)


     


    Bisi daha dikkatimi çekiyo! shift+2 tuşuyla oluşan tek tırnak bir takım işlemlerden geçtikten sonra çift tırnağa("tab tuşunun yukarsındaki") dönüşüyo :D

Toplam Hit: 1137 Toplam Mesaj: 4