2 Adet R10 Davetiyesi
-
2 adet davet hakkı gelmiş. Boş boş durcağına vereyim yine.
Davetiyeyi alacak arkadaşın şuraya en az 10 tllik bağış yapmasını istiyorum. önce bağış sonra davetiye verecektim ama sıkıntı çıkar davetiye gitmez falan diye böyle yapıyorum. tbtde herkes sözünün eridir heralde.
https://www.losev.org.tr/bagis/Bagis.aspx
Konuya mesaj atan ilk 2 kişiye verilecektir.
-
-
güzel mantık alana hayırlı olsun.
Arlong tarafından 05/Mar/14 20:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Lösev e gönüllü formu doldurdum +10 tl bağış yaparım
-
tamadır ustalar maili pm atarsınız. gmail kabul ediyor bildiğim kadarıyla.
nurulmac11 tarafından 05/Mar/14 20:57 tarihinde düzenlenmiştir -
olan bana da atsa ya :s imzada var mail
-
beyler başka elinde davetiye olan arkadaş varsa bende talibim. hemen bağış yaparım yada yollayan arkadaşa gönderirim.
-
üyelik tarihim 14-08-2008 ama r10 da pek aktif olmadığım için yollamamışlar bana davetiye kodu :)
-
Abi ben davetiye falan istemiyroum.Eski üyeliğimi istiyorum.Elli kez mail attım cevap gelmedi.Ne yapmak lazım ? Maili gitti, şifresini unuttum.
-
kalmadı sanırım davetiye hocam
