folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder 2 Adsl Hattı Birleştirme



2 Adsl Hattı Birleştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Selamın aleyküm

    2 tane adsl hattım var birleştiricem peki

    vasyaılan ağ geçidini 1. ya 2 yaparsam nete bağlanırmıyım ( modemden 2 ayarı yapıldıktan sonra )

     

    Şimdi yapacağım

     

    1.M              2.m

     

          ana  switch

     

    2. Switch Pcler                                              3.  switch pcler

     

    2 modemden ana switch e kablo cekecem

    ana switch ten 2.3 switche kablo cektikten sonra

     

    varsayılan ağ geçidini 2 yapsam nete bağlanırmı lag a çözüm olurmu. ??


    Memento Mori
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    windows serverdaki network load balancinge ihtiyacın var. ve 3 tane falan ethernet lazım galiba

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    anlattigin gibi baglanmasi gerekiyor. 1 yazdiklarin 1. modemdem cikarlar

    2 yaptiklarin 2. modemden cikarlar

     

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows serverdaki network load balancinge ihtiyacın var. ve 3 tane falan ethernet lazım galiba

     


    -----------------------------

    hocam zaten serverde 2 tane ethernet var 2 modemde bağlı birleşmiş şekilde değil biri iç biri diş hat  2sinide iç hat yapıcam başka bişi yapmam gerekiormu kablolardan başka :) ??


    Memento Mori
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onbasi_yamtar
    onbasi_yamtar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2009
    Erkek

    Load balance  ile  8 adet'e kadar birleştire biliyorsun ama velakin upload hızında bir değişme yok vpn bağlantıların sağlıksız olur skpe msn gibi programlar sağlıklı çalışmıyor bazen ama  iyi tarafı  hiç bir zaman hızın düşmüyor  :)


    Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır. Diploma insanın cehlini alsada, Hamurunda varsa eşeklik; baki kalır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    192.168.1.1 yaparsan pcler birinci modemden cıkar,

    192.168.1.2 yaparsan pcler ikinci modemden cıkar.

    load balancing yapmadan bu şekilde sistemleri bölebilirsin, tüm pcler birbirlerini networkde görürler...

     

    onun haricinde iki 8 mbiti 16 mbit olarak kullanmak için, load balancing yapmak lazım bunu anlattığım konu forumda var.


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Helledilmiştir

    Çözüm :

    2 modem

    3 Switch

    :)

    modem           modem

                switch

    switch              switch

     


    Memento Mori
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Windows Server 2012'de NIC-Teaming kolaylaştırılmış.

    http://www.youtube.com/watch?v=e6ormnQ6PWA

    Zamanında böyle bir işlemi ClearOS, m0n0wall/pfSense kullanarak yapmıştım. pfSense'yi tavsiye ederim.

    ClearOS

    pfSense

    m0n0wall

    eğer ağ adaptörün nic teaming destekliyorsa üreticinin sağlamış olduğu araçlar ile teaming  yapabilirsin.

    Intel için kaynak

    anahtar kelimeler: nic teaming, nic bonding, load balancing, multi wan, dual wan

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Dediğim gibi halletim şema orda Problem tamlandı yardımlarınız için Teşşekür Ederim Müridler


    Memento Mori
Toplam Hit: 2627 Toplam Mesaj: 10