2. Ekran Sorunu
-
bi arkadaş iletti bana sorununu.. lcd varmış.. onu laptopa bağlıyormuş ama görüntü gelmiyormuş.. sebebi ne olabilir acaba.. ? bi fikriniz varmı.. ?
-
yiğenin ayar yapması lazım.
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
yiğenin ayar yapması lazım.
-----------------------------
ne ayarı ? -
çözünürlük ayarladığın yerde 2. ekran için ayarlar var ordan yapıcak
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
çözünürlük ayarladığın yerde 2. ekran için ayarlar var ordan yapıcak
-----------------------------
yapmış ama olmazmış.. -
Bahsi gecen ayardan sonra goruntulemek istedigi objeyi ekranin sagina (laptopun ekraninin disina) dogru suruklesin eskiden mirc i o sekilde kullanirdirm / film seyrederken guzel olur ayrica :)
-
Laptoplarda genelde Fn tuşuyla f tuşlarından birine basılarak diğer ekrana görüntü gelmesi sağlanıyor bildiğim kadarıyla. Benimkinde (hp pavilion) Fn+f4 tuşuyla oluyor mesela.
Toplam Hit: 1039 Toplam Mesaj: 7
