2 Li Oyun
-
kardeşimle klavyeden oynayabilcem dandik olmayan oyun ismi veririmisniz ?
-
flash?
-
Eragon diye bir oyun vardı 2 kişde oynana biliniyor güzel zevkli bir oyundu bir dene istersen
-
şiddetle tavsiye ; jazz jackrabbit 2
fena bağımlılık yapar sölemesii :d
-
crimsonland
-
bubble trouble
nfs2
-
sumo dövüşü. flash oyun. aynı klavyeden ister tek, ister 2, 3 veya 4 kişiye kadar oynayabiliyosun. acaip zevkli ama dandik. =) google'a 2 kişilik sumo yaz çıkar.
ha bi de worms'u unutma.
-
mario 101 tank mustapalı duck nsf2 street fighter bunlar çocukluğumun günümün ve geleceğimin favorileri:=) bide ateri salonlarında balon vurmaca vardı yukardan toplar düşüyordu onları parçalaman gerekiyordu elindeki silahla o çok bombaydı ama hiç adını öğrenemedim ne garip:D
-
worms :D süperdir ama pc ye karşı oynama kafayı yediriyo öğrenene kadar :D
