2. Üniversite Hakkında
-
Hocalar herkese iyi akşamlar,
internette geziniyordum bu ikinci üniversite okuma muhabbetlerine falan göz attım.
Kafama yattı ama olayla tam bilgisi olan arkadaşlarım yok. Ben şimdi DEU - Denizcilik İşletmeleri Yönetimi okuyorum, sınavsız alan açık öğretim programlarından hangilerini önerirsiniz? Yada siz hangi bölümde okurken aynı zamanda açık öğretimden devam ediyorsunuz?
Siyasete ilgim var, bununla ilgili bir bölüm önerebilir misiniz?
-
hocam müsadenle bende bi soru sorayım ayrı konu açmıyım.
- 2 yıllık programcılık okumak istiyorum ama asıl amacım 2 yıl bittikten sonra bunu 4 yıllık bil. müh. tamamlama.
bunu yapabilir miyim çok mu zor bir hedef tam olayı nedir. diyelim ki 2 yıllık programcılık bitirdim sanırım dgs denen sınava giriyoruz. bu sınavdan özel üni'leri de tercih verebiliyor muyuz. ortalama bir üniversitenin (orta sınıf diyelim) bil.müh. kazanmak için dgs'den çok mu kasmam gerekiyor. mat 2 yapamıyorum misal. yada dgs'den özel okul yazarsam bi indirim öz konusu olur mu acaba.
*özel okullarda memur veya eğitimci indirimi denen bir olay var mı
not: soru işareti koyamıyorum çünkü tuş bozuk :/
-
Kreyzi bunu yazdı
hocam müsadenle bende bi soru sorayım ayrı konu açmıyım.
- 2 yıllık programcılık okumak istiyorum ama asıl amacım 2 yıl bittikten sonra bunu 4 yıllık bil. müh. tamamlama.
bunu yapabilir miyim çok mu zor bir hedef tam olayı nedir. diyelim ki 2 yıllık programcılık bitirdim sanırım dgs denen sınava giriyoruz. bu sınavdan özel üni'leri de tercih verebiliyor muyuz. ortalama bir üniversitenin (orta sınıf diyelim) bil.müh. kazanmak için dgs'den çok mu kasmam gerekiyor. mat 2 yapamıyorum misal. yada dgs'den özel okul yazarsam bi indirim öz konusu olur mu acaba.
*özel okullarda memur veya eğitimci indirimi denen bir olay var mı
not: soru işareti koyamıyorum çünkü tuş bozuk :/
DGS 80 Sözel 80 Sayısal sorunun olduğu bi sınav. Sayısalların 10'u mantık, diğer 70 soru Mat1. Mat2'ye gerek yok yani. Aşırı zor bi sınav değil ancak en büyük sıkıntı süre. Sözeller çok uzun ve süre kısıtlı.
Özel ünilere tercih yapabiliyosun. Bilgisayar Programcılığı sayısal diye biliyorum bu yüzden özellikle sayısal bölümü iyi yapman gerekiyor. Bunun yanında okulu bitirdiğin puanda DGS'de etkili. Bu puan üzerinden ÖBP hesaplanıp puanının üzerine eklenecek. 5-6 ay iyi bi çalışmayla kazanırsın iyi bi üni.
-
Ben dis ticarete niyet ettim ama finallerle gitmedi.Cok basit sinavlari oluyordu mesela matta vize final ful idi keza diger dersler yorumlada ciksada hukuk isletme gibi derslerde kasmak lazim her neyse ikinci donem sinavlara giremedim kaydi bana :) bana sorarsan meslegine odaklan baska etiket daha iyi olur :)
-
Yukarı
-
Kreyzi bunu yazdı
hocam müsadenle bende bi soru sorayım ayrı konu açmıyım.
- 2 yıllık programcılık okumak istiyorum ama asıl amacım 2 yıl bittikten sonra bunu 4 yıllık bil. müh. tamamlama.
bunu yapabilir miyim çok mu zor bir hedef tam olayı nedir. diyelim ki 2 yıllık programcılık bitirdim sanırım dgs denen sınava giriyoruz. bu sınavdan özel üni'leri de tercih verebiliyor muyuz. ortalama bir üniversitenin (orta sınıf diyelim) bil.müh. kazanmak için dgs'den çok mu kasmam gerekiyor. mat 2 yapamıyorum misal. yada dgs'den özel okul yazarsam bi indirim öz konusu olur mu acaba.
*özel okullarda memur veya eğitimci indirimi denen bir olay var mı
not: soru işareti koyamıyorum çünkü tuş bozuk :/
intibak kalktım 3 4 ve lisans diploması orgun olarak sahip olamıyorsun.
staj zamanı gelınce memurlugunun olmaması gerekıyor resmı olarak istifa etmen gerekıyor o dönemde . hem ortalaman yüksek olmalı hemde matematik ve sözelden iyi yapmalısın@bykamu
diyyo daysan uluslar arası ilişkiler yada kamu yönetimi yaz önerilecek bir bölüm yok aöfteki lisans programlarının hepsi birbirine çok yakın ,ortak dersler vs vs . İstediğine uygun bu iki bölüm var başvuruyu kaçırma sanırım kaçırdın seneye başvuracaksın
