folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2. Üniversite Kazanmak-Önemli



2. Üniversite Kazanmak-Önemli

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Merhabalar,

    Kardeşim Yüksekokul kazandı 1 sene okudu fakat sınava tekrar girdi. 

    İlk senesinde BURS ve YURT kazanmıştı. 1. sınıfta okurken sınavlara hazırlandığı için 2. dönem sınavlarına girmedi otomatikmen sınıf tekrarı görünüyor. İlk dönem yüksekokuldan kalan dersi yok. İkinci dönemde de verdiği ders yok sınava girmediği için.

    Tercih yaptık fakat yüksek yerler tercih ettiğimiz için ilk tercihlerde yerleşemedi.

    Şimdi ek tercihleri bekliyoruz. Düşük yerleri yazacağız.

    Bir kaç sorun var.

    1-) Yüksek okuldan kaydı henüz sildirmedik. Diploma orada. Ben ne olur ne olmaz diye kaydı sildirmek istemiyorum. Bu okuldan kaydı sildirmeden ek tercihlerle yeni bir Fakülte kazanma şansı var mı ? Yoksa yüksek okuldan kaydı sildirip öylemi tercih yapacağız.

    2-) Burs ve Kredi konusunda şüphelerim var. Burs kazanmıştı sınıf tekrarı göründüğü için krediye dönüşecek. Henüz dönmedi Ocak ayında dönecek sanırım. Eğer şimdi gidip okuldan kaydı sildirirsek burs yatacak mı ? Eğer burs bu ay kesilirse diğer fakülteyi kazandığımızda tekrar burs veya kredi alma hakkımız var mı ? Kyk ile nasıl işimiz olmalı ? Yeni okul kazandığımızda otomatik para yatmaya devam edecek mi ? 

    3-) Bu süreçte ne yapalım ? Ben hemen yüksekokuldan kayıt sildirme taraftarı değilim. Tekrar açıkta kalırsa kredi devam edebilmesi için. 

    4-) Kaydı sildirmek için diploma almamız gerekiyor. Okul bize uzakta bir günde silme işlemini yapabilir miyiz ?


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam kayıtı sildirmeden tercih yapma hakkın var zaten bir sorun olmaz bursunda kesilir krediye döner büyük ihtimal oda kesilir kayıtı sildirdikten sonra diğer , üniversiteye geçtigin zaman  ara dönem KYK kayıtları var tekrardan başvurabilirsiniz. Diğer üniversiteyi kazandıgında ise okudugu üniversitedeki kayıtını sildirip öyle kayıt yaptırabilir yada dondurursun lise diplomasını üniversitede onaylatıp alırsın diğer üniversiteye kayıta gidersin.

    JuMaN tarafından 10/Eyl/13 12:23 tarihinde düzenlenmiştir

    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam kayıtı sildirmeden tercih yapma hakkın var zaten bir sorun olmaz bursunda kesilir krediye döner büyük ihtimal oda kesilir kayıtı sildirdikten sonra diğer , üniversiteye geçtigin zaman  ara dönem KYK kayıtları var tekrardan başvurabilirsiniz. Diğer üniversiteyi kazandıgında ise okudugu üniversitedeki kayıtını sildirip öyle kayıt yaptırabilir yada dondurursun lise diplomasını üniversitede onaylatıp alırsın diğer üniversiteye kayıta gidersin.

    Kaydı sildirirsek bursta kredide gider 

    Tekrar bağlanması için ara dönem başvuruları var 

    Anlamadığım bir yer var.

    Şimdi kaydı sildirmeden bir fakülte kazandık oraya kayıt yaptık kyk ya bunu bildirecek miyiz ?

    Gittik diplomayı aldık burs kredi gitti okul kazandık ara dönem başvurusu yaptık (böyle bir şeyi ilk defa duydum) tekrar kredi çıkar mı ?

     

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam kayıtı sildirmeden tercih yapma hakkın var zaten bir sorun olmaz bursunda kesilir krediye döner büyük ihtimal oda kesilir kayıtı sildirdikten sonra diğer , üniversiteye geçtigin zaman  ara dönem KYK kayıtları var tekrardan başvurabilirsiniz. Diğer üniversiteyi kazandıgında ise okudugu üniversitedeki kayıtını sildirip öyle kayıt yaptırabilir yada dondurursun lise diplomasını üniversitede onaylatıp alırsın diğer üniversiteye kayıta gidersin.

    Kaydı sildirirsek bursta kredide gider 

    Tekrar bağlanması için ara dönem başvuruları var 

    Anlamadığım bir yer var.

    Şimdi kaydı sildirmeden bir fakülte kazandık oraya kayıt yaptık kyk ya bunu bildirecek miyiz ?

    Gittik diplomayı aldık burs kredi gitti okul kazandık ara dönem başvurusu yaptık (böyle bir şeyi ilk defa duydum) tekrar kredi çıkar mı ?

     

     

    KYK bildirmene gerek yok her halde tam bilmiyorum zaten ara kayıtlarda başka üniversiteden başvurdugun zaman o zaman belli olur. Tekrar başvurdugun zaman da kredi çıkar yada abi kardeş okudugunuz için başbakanlık bursuda verebilirler.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam kayıtı sildirmeden tercih yapma hakkın var zaten bir sorun olmaz bursunda kesilir krediye döner büyük ihtimal oda kesilir kayıtı sildirdikten sonra diğer , üniversiteye geçtigin zaman  ara dönem KYK kayıtları var tekrardan başvurabilirsiniz. Diğer üniversiteyi kazandıgında ise okudugu üniversitedeki kayıtını sildirip öyle kayıt yaptırabilir yada dondurursun lise diplomasını üniversitede onaylatıp alırsın diğer üniversiteye kayıta gidersin.

    Kaydı sildirirsek bursta kredide gider 

    Tekrar bağlanması için ara dönem başvuruları var 

    Anlamadığım bir yer var.

    Şimdi kaydı sildirmeden bir fakülte kazandık oraya kayıt yaptık kyk ya bunu bildirecek miyiz ?

    Gittik diplomayı aldık burs kredi gitti okul kazandık ara dönem başvurusu yaptık (böyle bir şeyi ilk defa duydum) tekrar kredi çıkar mı ?

     

     

    KYK bildirmene gerek yok her halde tam bilmiyorum zaten ara kayıtlarda başka üniversiteden başvurdugun zaman o zaman belli olur. Tekrar başvurdugun zaman da kredi çıkar yada abi kardeş okudugunuz için başbakanlık bursuda verebilirler.

    Kardeşim ısrarla şu soruyu soruyor:

    Ben okurken başka üniversite kazanırsam ek kontenjana nasıl başvurucam illa kaydımı sildiricem diyor.

    Bende hala anlamadım. 

    Kaydı sildirelim mi sildirmeyelim mi ?

    Yoksa donduralım mı ? Bu krediyi nasıl halledicez anlamadım. Bakanlığın 4441961 numarasındada operatöre bir türlü ulaşamadım. Hep sekreter konşuyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    bende be4nzer bidurmdayım ama kaydımı sildirmedim eğer 2.tercihtenbiyer çıkarsa kaydı sildirmek zaten 1gün hocam dert etmesin kardeşin okadar kyk içinse en makulukykyı arayıp sormak


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam ek kontejyana başvuru yaparken tabi lise diploması aslı veya onaylı fotokobi isterler kardeşinde okulundan istesin okulu fotokobiyi aslı gibi onaylar. İstedigi bölüm gelirse diğer üniversitede şimdi okulunda ya kayıtını sildirir yada dondurur. Kredi sistemini bende bilmiyorum. Aynı sizin gibi 2 üniversiteye kayıt olmak isteye biri vardı forumda konusu olacak araştır bi sor bakalım nasıl yapmış.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
Toplam Hit: 910 Toplam Mesaj: 7