2. Universite Sınavına Giriş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Merhabalar

    Bir arkadaşım sordu benimde pek bir bilgim yok. Hazır lys sınavında taze bitmişken bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim.

    Bu arkadaş, 2010 yılında üniversite sınavına girdi ve istanbul üniversitesini kazandı, tercihlerine yazdı ve istanbul üniversitesi geldi ancak yurtdısına çıktıgı için üniversite kaydını yaptırmadı.

     

    Şimdi annesini kaybettigi için türkiyeye dönmek istiyor ve bu sene tekrar sınava girmek istiyor. Sınava girdiginde puan düşüşü vs karşılaşır mıyım diye sordu. 

    Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.


    "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Kayıt yaptırmadığı için değil 2010 da yerleştiği için puanı kırılmaz.


    We can be more, we can be much more.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    yok düşmez tercih ettiği yer geldi diyelim arkadaşın gitmedi ise bir sonraki dene puanı düşer 

    ama 2. sene düşüş olmaz


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    X10n
    X10n's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    puan düşüşü bir bölüme yerleşme hakkı kazandıktan sonraki sene olur sadece. bu sene girse olmaz yani

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Teşekkürler


    "
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Merhabalar tekrardan, başka konu açmıyayım dedim.

     Bir sorumuz daha var, cevaplarsanız seviniriz.

     Bu arkadaş tm ögrencisiydi ama, makina mühendisligine devam etmek istiyor istanbulda şimdi tm'den mfye girdiginde puan düşüşü işte 2 sorusu 1 soru oluyor gibi katsayı problemleri var mı hala yoksa kalktı mı bunlar ?


    "
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    konpi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kayıt yaptırmadığı için değil 2010 da yerleştiği için puanı kırılmaz.


    -----------------------------

    Hocam kayı ile alakasi yok yazıkdıktan sonra cıktıysa puan kırılır diye solemişti rehberlikçi.. Dersane ara herhangi bir tane bilgi versinler...


    Freedoom is not free.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhabalar tekrardan, başka konu açmıyayım dedim.

     Bir sorumuz daha var, cevaplarsanız seviniriz.

     Bu arkadaş tm ögrencisiydi ama, makina mühendisligine devam etmek istiyor istanbulda şimdi tm'den mfye girdiginde puan düşüşü işte 2 sorusu 1 soru oluyor gibi katsayı problemleri var mı hala yoksa kalktı mı bunlar ?


    -----------------------------

     

    O konuda sorun yok zaten sınava gireli 3 seneli oldu, şu soruma cevap veren çıkarsa müteşekkür olur.


    "
Toplam Hit: 986 Toplam Mesaj: 8