folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 20 Yıldan Sonra Boşanma Artıyor



20 Yıldan Sonra Boşanma Artıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Türkiye'de evliliklerin sonlandırılmasında "tehlike çanları" en fazla 20 yıl ve sonrasındaki evliliklerde çalıyor. İstatistiklere göre, boşanmalar en fazla geçimsizlik nedeni ile oluyor.

    TÜİK verilerine göre 2004'de 91 bin 22 kişi boşanırken, bu rakam 2005 yılında 95 bin 895'e yükseldi. 2005'de evliliğinin ilk yılında boşananlar, toplam boşanmaların yüzde 9,32'sini oluşturdu.

    2005'de en düşük boşanma sayısı 1,710 ile 19 yıllık evliliklerde görüldü. 20 yıl ve üstü evliliklerde de boşanmaların arttığı saptandı. Toplam 95 bin 895 boşanmanın bunun 14 bin 112'si 20 yıl ve üstü evliliklerde yaşandı. Önceki yıl, kadınlarda boşanma en fazla 25-29 yaş, erkeklerde ise 30-34 yaş arasındakilerde oldu.

    ben evlenmem o zaman madem evlenecen niye boşanıyon bebek işimi bu bebek çıkacak sonucta


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu kadar insanın arasından 95.000 kişinin boşanması normal.

    λ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu kadar insanın arasından 95.000 kişinin boşanması normal.
    -----------------------------
    normalmi :S boşanmak ilginç bir kavram çiftlerimize allah sabır versin bekarlar felekten gün çalmaya dewam :D

    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu kadar insanın arasından 95.000 kişinin boşanması normal.
    -----------------------------
    normalmi :S boşanmak ilginç bir kavram çiftlerimize allah sabır versin bekarlar felekten gün çalmaya dewam :D
    -----------------------------

    Normal tabi abi herkes mutlu mesut yaşayacak diye birşey yok .Milyonlarca ailenin içinden o kadar boşanma olacak elbette.

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ieizhtzeihtzner
    Ieizhtzeihtzner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2007
    Erkek
    bosanan insanlar kendileri hakkında fikir sahibi olmamızı saglıyo sonucta es secmek o kadar kolay degil birine karım/kocam demek en azından bizim kulturumuzde ayrı yeri olan bi deger sen bu degeri sonradan ayrılma sansın olacagını tahmin edemeyip secersen kendine ne kadar az deger verdigini gösterirsin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    20. yıldan sora büyük ihtimal herif 40 ın üstünde oluo yanındaki hatun yerine 20-25 yaşlarındaki hatunlarla takılmayı seçio.. 40 ından sora azanı tebeşir patlar. e durum vaziyetler böle olunca tek celsede boşanılıo:D

    ama sonuç bizim heriflerde deil. sorun kızlarda, sen baban yaşında evli bi herifle ne die takılırsınki....

Toplam Hit: 998 Toplam Mesaj: 6