folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 2000 - 2500 TL Arası Laptop Önerileriniz?



2000 - 2500 TL Arası Laptop Önerileriniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Optimum seviyede bu fiyata laptop önerilerinizi alayım..
    Güçlü bir ekran kartı olacak..
    Model ve marka olarak tavsiyelerinizi bekliyorum..

    (bana değil bi arkadaşa) :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    hoca bimeksin sony waio kampanyasına bak 1 dolar 1 euroya eşit olan 2400 ytllik makina var arkadaşa aldırdık bugün core duo 1.66
    1gb ram 128 mb nvidia ekran kartı 100gb harddisk wireless worlde 15 taksit axess e 12 taksit yapmışlar www.bimeks.com.tr burdan bi incele istersen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    dun gordum dell de bi kampanya varmıs ama markaya dikkat ememiştim fiyatı 699 $+kdv hesapladıydım dünkü kurdan 100 ytl den daha az oluodu bi araştır istersen

    ut veniant omnes!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    sony VGN BX196XP
    yok yok uzerinde

    parmak okuyucu
    entegre kamera
    xp pro ingilizce

    tek eksigi dual core degil islemcisi
    internetten genis bilgi bulabilirsin
    bugun aldik bi tane

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    hp pavillion dv5000 , DELL

    bassinyourface
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek
    Sana HarukuLade bir tavsiyem var ''TOSHİBA COSMİO'' şuan 4000$ oLması Lazım..Benim 1 arkadaşım aldı ben pahalıydı diye 2000 $ HP aLdım ama pişmanım..Tavsiyem şudur : 2000-2500 gözden çıkardıysan biraz daha fazla ver Cosmio aL asLa pişman olmazsin

    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Tatar hacim DELL Inspiron 6400 al bende 6000 modelide var x300 ekran karti var full de most wanted i tas gibi oynuyor ekrankartlari nda sorun yok...sen dell ınsp6400 al dell bu isi bilen firma kasasi cok saglam masadan falan cok dusurdum elimden firlattim sinirlenip...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 1127 Toplam Mesaj: 7