folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder 2000 İle 2500 TL Arası Laptop Önerisi



2000 İle 2500 TL Arası Laptop Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    S.a hocalar

    artik masaustum beklentilerimi karsilamiyor bu yuzden laptop almak istiyorum  .

    Oncelikle kullancagim alnlari yazayim .

    Autocad solidworks vb. Programlari kullanicam  cok buyuk projeler olmasada sikinti cikartmamali cizerken ekran karti ve

    ekran bouytu olarak mesela 

    Tabi bide  oyun  var severm  yani oynamayida  oynarken ekran goruntusu olsun islemcisi olsun  beni yormasin istiyorum.

    Yani kisaca alacagm laptopdan zevk almak istiyorum  iste oynrken kasmck vs anlatabldmmi bilmiyorum :) 

    Gelelim asil konuya simdi az cok bilgim var tabi donanimda ama yeterli degl kesnlkle burdan verdgnz onerileri dikkate 

    alicam .

    Dusundugm markalar  Asus , lenova,  ve msi   bu  msi yi hic kullanmadm ama duymlara gore iyi bi markayms.

    Butceyi 2500 yaptm ama 3000 e kadar yolu   var yani.

    Fiyat ve performans acisindan i5 ini  i 7 den ne farki var tam emin degilim

    Ama az olam bilgimle.birlkte i7 dusnyrm tabi ona gore ekran karti vs  fiyat cokmu farkeder emn deglm .

    Bana soyle beni yormayacak keyif alicak surekli isinmaktan vs. Sikayet etmicem bi laptop oneriniz varmi :):)???


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    hocam bu aralar ben de çok baktım şu gözüme çarptı yani kendim de işin ehli değilim ama netten parçalara tek tek bakarak iyi olduğuna karar verdim bi bak derim.

    http://bit.ly/1w297BP


    black implies white, self implies other, life implies death.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    her öneri istenen konuya yazıyorum buraya da yazayım :D lenovo y50 özellikleri bakımında oldukça iyi. Benim bütçeyi aşıyor ama araştırabilirsin.


    der die das
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    valla hoca ne alırsın bilmiyorum ama ilk gördüğün core i7 etiketine atlama sakın, yeni i7 ler çift çekirdek / dört thread.

    bi sikim anlamadım bu intelin yaptığı işten

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı

    valla hoca ne alırsın bilmiyorum ama ilk gördüğün core i7 etiketine atlama sakın, yeni i7 ler çift çekirdek / dört thread.

    bi sikim anlamadım bu intelin yaptığı işten

    Iste hocam bende tam  cozemedgm icin soyle  donanimci bi abiden guzel bisi yazmasini bekliyorum :) 

     


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    Konuyu acali 1 ai gecti anca sira geldi .

    Tekrar konuyu hortlatiyorum bu ay  icinde alicam oneri verirseniz sevinirm .

    Bide bunun yabinda tablet telefon  onerisi istiyorum samsung galaxy tab in varmis sanirim sim kart ozelligi  bu tabletleri hic bilmyrm  tesekkue ettim :) 


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?urn=464795&kat=6454&lang=tr-TR#.VFVkKGdshUk

    Hocam bende uzun zamandır alıcam diye araştıyorum. Monster ın kendi sitesindeki fiyatları beğendim. Özelliklerine göre uygun fiyat çekmişler. Linkteki bilgisayarın özellikleride iyi. Kendinde incele bi

    @4 Bu arada Monster iyi bi markadır hocam.

    Yukarıda biri lenovo y50 yazmış neredeyse aynı özelliklerde verdiğim monster la. Bende şaşırıyorum ama monster neden bu kadar ucuz. Kurdan mı etkilenmediler anlamadım :/

    ndmylmz tarafından 02/Kas/14 00:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rocketadam
    rocketadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2010
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Sizce-Hangisi-201201/

    burdaki iki modelde güzel. asus kullanan biri olarak ben asus almanı tavsiye ederim.


    Bir milletin zenginliği hisse senetleri değil, hissi senetleridir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Lenovo z510 aldım. 2199 üzerine 199 lira daha ekleyip 120 gb ssd taktım.

    alet şuan uçak.

    i7 4700mq işlemci var benchmark testlerinden 7200 puan falan çıkarıyor.

    740m ekran kartı var. oyun oynamadım performansını bilmiyorum fakat battlefield 4 oynuyorlar gayet.

    dış kasa hariç güzel bilgisayar. klavye tuşları biraz hassas


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 1528 Toplam Mesaj: 9