2006"Nın İpnelerini Seçmeye Hazırmısın TBT :)
-
www.ipneyiz.biz
www.pkkterror.com
İlk siteden ankete katılabilir,görüşlerinizi belirtebilirsiniz..Ayrıca şahsen söyleyeyim,elinizden geldiğince bu iki siteyi hazırlayan kardeşlerimize destek olalım Tbt olarak...
Haydi Tbt ipneni seç,Pkk'yı Avrupaya daha iyi yansıt :D:D -
antipkk.net de vardı bu arada golge nerede yaw?
-
Birde onları insan sınıfına sokup seçicek miyiz ?
Yok böyle birşey..
Birtek eksiğimiz ibnemiz mi kaldı ?
Saçmalamayın Allah'ınızı severseniz..
Böyle saçma şeyler peşinde koşmaya vaktimiz bile yok bizim..
Bilmiyor muyuz onların ibne sıfatından da aşağı bir sıfata sahip olduklarını..
Bunu yaparak onları adam yerine koyup karşımıza bu şekilde almamız bile yanlış..
Onlar da kendilerini bir b.k sanarak karşımıza geçip aynı hareketi bize karşı yapacaklar, yani ellerine koz vermiş olacaz.
Bırakalım böyle boş işleri..
Tepkim sırf sana değil konuyu açan arkadaşım..
Bununla ilgilenen herkese.. -
matrax sen böyle akıllı şeyler yazarmıydın şaşırttın beni :))
-
Ne demek istiyon len :D
Ben gereksiz adam mıyım ? :D -
Edit. :)
-
matrax haklı walla =)
-
bülent ersoy ve ajdar tabi ki :DDD
Toplam Hit: 929 Toplam Mesaj: 8
