folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2007 Öss Soru Ve Cevapları



2007 Öss Soru Ve Cevapları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    2007 Öss Soru ve Cevapları ÖSYM nın resmi sıtesınde yayınlanmaktadır... bakmak ıcın tıklamanız yeter...:D

    http://www.osym.gov.tr/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFF1A9547B61DAFFE2AF269DB9704763F4B


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    16. Güzeldere’de kışın bembeyaz bir sessizlik kaplar her yanı. İlkbaharda taze yeşilin, eflatun orman gülleriyle uyumu göze çarpar. Yazın koyu bir yeşil hâkim olur dağlara. Ya sonbaharda? Kayınların, gürgenlerin kır-mızısı, ıhlamur yapraklarının saman gibi sarısıyla güze direnen çalıların yeşili birbirine karışır. Güzel-dere’nin en görkemli zamanıdır sonbahar. Bu parçanın anlatımıyla ilgili olarak aşağıdakiler-den hangisi söylenemez?
    1.  
      1. A) Benzetme yapılmıştır.
      2. B) Betimleyici ögelere yer verilmiştir.
      3. C) Öznellik ağır basmaktadır.
      4. D) Bir varlığa insana özgü bir nitelik aktarılmıştır.
      5. E) Yinelemelere başvurulmuştur. .

    yaw burda D) şıkkında bır varlıga ınsana ozgu bı nıtelık aktarılmıstır dıyor...ben parca ole bısey goremedım bılen varsa acıklayabılır mı bı zahmet ?


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    kimse yokmu a.q ? :D


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    güze direnen var orda, ordaki direnmek insana ait bir özelliktir

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Güzel sorular... Özellikle geometri çok rahattı. İkinci bölümde cebirde çok güzeldi. Ama sanırım fen ikide özellikle kimya>hidrokarbonlardan çekildi :)

     Fizik çok hoştu... Biyolojidede aslında matık soruları filan vardı genel anlamda güzeldi sınav. Artık sonuçları bekliyeceğiz :)


    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Hackman hacı bakıyorumda sen bu öss yı baya sevmişsin...fizik cok hostu,ayyy kımyada da cok tatlıydı ya...hele geometri yıkıyoorrr cok yakısıklıydı...matematık de fena degıldı....Biyolojıylede cıksammı acaba ?

    :D:D:D:D oha a.q gelen gıden kufredıyo sovüyo...sen baya hoslanmışsın...seni öss ye sokup sokup cıkarmak lazım..nede olsa bırbırnızden hoslanmışa benzıyorsunuz :D:D:D:D


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Valla harbi olmak gerekirse çok güzeldi. Bence zevkliydi...

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    WordPad uzantılı olarak yok mu office yok bende a.q

    Profile Tıkla Anlarsın?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek

    mat 1 de 29. sorunun a şıkkı c kitapçığında c'de değil miydi.

    c kitapçığı olan birisi yok mu kafayı yiycem.

    cevap doğru ama c'deydi o şık... 

Toplam Hit: 985 Toplam Mesaj: 9