2009 Ek Tercihler Hakkında.
-
4 yıllık anadolu meslek lisesi mezunuyum. direk gecis hakkı vs. var.
1-istanbul üniversitesi bilgisayar 2 yıllık
2-yıldız teknik üniversitesi bilgisayar 2 yıllık
3-marmara üniversitesi bilgisayar 2 yıllık
4-istanbul üniversitesi bilgisayar iö 2 yıllık
5-yıldız teknik üniversitesi bilgisayar iö 2 yıllık
6-marmara üniversitesi bilgisayar iö 2 yıllık
7-anadolu üniversitesi açıköğretim fakültesi (iktisat)
yazmıştım tercihleri ve en sondaki cıktı :|
ek tercihlerde şansımı deniyim diyorum azcık araştırdım pek bişi bulamadım. nedir ne değildir kimler yapabilir nereleri yazabiliriz vs. ayrıntılı bilgisi olan veya nerden bulabileceğimi bilen var mı :/
-
hocam o riske girme derim ek tercihler kalan açıklar için oluyor diye biliyorum
-
T01G4 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam o riske girme derim ek tercihler kalan açıklar için oluyor diye biliyorum
-----------------------------hocam risklik bi yanı kalmadıki. hic istemedigim bi bölümü seve seve değilde başka türlü okumak zorundayım şimdi. ek tercihlerle ilgili detaylı bilgi lazım bana :S olmazsa bugün bi dersaneye gidiyim bakalım.
-
Hasss :S Lannnnn Kankaaa niye o geldi sana .mkoim ya :|
-
Evet hocam git dershaneye en iyisini onlar anlatır
-
aöf ye hoşgeldin. giriş kolay çıkış zordur :D
-
fiko kaderdaşım benimde istemediğim bir yerden çıkmış
-
bu durum aklıma eski bir atasözünü getirdi
Yenilen pehlivan Güreşe doymazmış -
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
bu durum aklıma eski bir atasözünü getirdi
Yenilen pehlivan Güreşe doymazmış
-----------------------------yapcak bişey yok hocam tekrar giricez :)
-
hayırlısı olsun umarım isteyen herkes istediği yere girer (Lafı başka şkilde anlamayın :( )
