folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder [2011]BALANS Brau Taksim



[2011]BALANS Brau Taksim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l33ts
    l33ts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2010
    Erkek

    Selam arkadaşlar.

    Yılbaşına sevgilimle beraber balans brau da girmeyi düşünüyorum, fakat bu mekana daha önce hiç gitmedim bu yüzden mekanı bilen arkadaşlardan olumlu veya olumsuz düşüncelerini öğrenmek istedim. Istanbulda başka bir mekanda önerebilirsiniz, daha iyi vakit geçirebileceğim.


    edit:mod arkadaslar geyik bolumundeki diger konumu silebilirsiniz.

    http://www.tahribat.com/Forum-2011-Balans-Brau-Taksim-128253/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Yılbaşı ve Taksim Son yıllarda bu 2 kelimenin yanyana getirilmesi sakıncalı


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    Sevgiliyle gidilcek Yer Degil Birbirinizi Kaybedebilirsin Buldugunuzda Kaybettiginiz Gibi Olmazsnız.

     

    Edit:Açık Söyleyemedim. Bi Ton Abaza Yıl Basında Taksimde Wara Wara Diye Geziyo anla Artık :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc3
    pc3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2003
    Erkek

    HeyQirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sevgiliyle gidilcek Yer Degil Birbirinizi Kaybedebilirsin Buldugunuzda Kaybettiginiz Gibi Olmazsnız.

     

    Edit:Açık Söyleyemedim. Bi Ton Abaza Yıl Basında Taksimde Wara Wara Diye Geziyo anla Artık :D


    -----------------------------

    :D HAKLI

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    taksimi tavsiye etmem.. daha güzel biryerlere gidebilirsiniz...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    yılbaşı ve taksim. bide kız arkadasınla hocam kendine gel. ben tek basıma gitmeye korkarım yılbasında taksime :D


    le le le sakine
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l33ts
    l33ts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2010
    Erkek

    taksimin eğlence günlerinde nasıl bi yer olduğunu az çok biliyorum fakat burda söz konusu olan mekan. mekan hakkında yorum almak istemiştim genede sağolun.

Toplam Hit: 1076 Toplam Mesaj: 8