

2012 De Girdigim Sınavın Ösys Sonuc Belgesının Cıktısı Lazım Alamıyorum
-
Beyler tercih yapmıstım bı ozel okula gıtmedım .. Bana o sene aldıgım puan kagıdının cıktısı lazım osym nın sıtesınden gırdım ama kazandıgım okulun bılgılerı onume cıkıyor nasıl alırım o senekı osys sonuc belgemı ?
-
Sınav Sonuçları yaz çıkıyor
-
https://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=1243
-
darkroques61 bunu yazdıhttps://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=1243
eywallah hocam işime yaradi.
Toplam Hit: 671 Toplam Mesaj: 4