2012 Dgs Başvuruları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    2012 dgs başvuruları başlamış da dgs ye girmeden açık öğretimden devam edebiliyomuyduk bilen var mı olmuyosa gidip başvuracam daha önce giren bu sene girmeyi planlayan Açıköğretime devam eden varmıdır ?


    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    2 yıllık mezun olduysan aöf den devam edebiliyordun dgs sınavına girmeden. Şuanda nasıl bilmiyorum ?

     Hangi bölümden devam etmek isitiyorsun.? 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Diplomanı alıp direk aöf bürosundan İşletme yada İktisat bölümlerine 3. sınıftan devam edebiliyorsun.

    Başvuru kısmında ise bende sıkıntılıyım. Nereye başvurucaz ya Ankarada ? 2-3 tane MYO ya arayıp sordum onlar biz yapmıyoruz dedi bankaların felan bazıları almıyormus felan. :(

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    hangi bölüm oluyosa :D programlama mezunuyum 


    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    edit: boş


    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    DGS Baswurulari ne zaman basliyor=?


    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    WH0 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DGS Baswurulari ne zaman basliyor=?


    -----------------------------


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    WH0 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DGS Baswurulari ne zaman basliyor=?


    -----------------------------

    pazartesi başladı biticek bile 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    ayın 6 son muş ösym bürolarıda alıyomuş kayıtları ama ösym bürolar nerde oarasıda çok kalabalık olur sınavsız açık ögretime geçiş varsa öyle yapcam 


    imza
Toplam Hit: 681 Toplam Mesaj: 9