2012 Dgs Başvuruları
-
2012 dgs başvuruları başlamış da dgs ye girmeden açık öğretimden devam edebiliyomuyduk bilen var mı olmuyosa gidip başvuracam daha önce giren bu sene girmeyi planlayan Açıköğretime devam eden varmıdır ?
-
2 yıllık mezun olduysan aöf den devam edebiliyordun dgs sınavına girmeden. Şuanda nasıl bilmiyorum ?
Hangi bölümden devam etmek isitiyorsun.?
-
Diplomanı alıp direk aöf bürosundan İşletme yada İktisat bölümlerine 3. sınıftan devam edebiliyorsun.
Başvuru kısmında ise bende sıkıntılıyım. Nereye başvurucaz ya Ankarada ? 2-3 tane MYO ya arayıp sordum onlar biz yapmıyoruz dedi bankaların felan bazıları almıyormus felan. :(
-
hangi bölüm oluyosa :D programlama mezunuyum
-
edit: boş
-
DGS Baswurulari ne zaman basliyor=?
-
WH0 bunu yazdı:
-----------------------------DGS Baswurulari ne zaman basliyor=?
----------------------------- -
WH0 bunu yazdı:
-----------------------------DGS Baswurulari ne zaman basliyor=?
-----------------------------pazartesi başladı biticek bile
-
ayın 6 son muş ösym bürolarıda alıyomuş kayıtları ama ösym bürolar nerde oarasıda çok kalabalık olur sınavsız açık ögretime geçiş varsa öyle yapcam
