2012 ÖSYS Ek Tercih ?
-
Arkadaşlar 2012 ÖSYS ek tercih ne zaman olur ?
-
bkz google.
-
güvenilir bir kaynak bulursanız bana da atın
-
ekimin 2. haftası olmuştu 2010da. 25 ekimde kayıt yapmıştım
-
ooh iyi iyi artık 2.tercihlerde yerleşemezsem bu sene de sınav bitti
-
erc bunu yazdı
ooh iyi iyi artık 2.tercihlerde yerleşemezsem bu sene de sınav bitti
hahah hocam sen çok yaşa iyimi :D
valla bende herkese soruyorum ya eylülün son haftası diyolar yada ekimin ilk haftası.ÖSYM amcaya bile sordum ama oda daha cevap vermedi
-
millet sınava girjek biz hala 2.tercihleri bekliyoruz bu ne be :D
Toplam Hit: 750 Toplam Mesaj: 7
