21:9 Monitör

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasato
    hasato's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2016
    Erkek

    Dostlar kolay gelsin. Yeni monitör alacağım 21:9 monitörlere taktım bu ara. Ekranı bölme özelliği vs. Tasarım ve oyun için kullanacağım. Kimileri çok küçük oluyor , kimileri çok kullanışlı oluyor yazmış. Var mı aranız da kullanan ?

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-25-25um58-ultra-wide-ips-monitor.html

     

    Örnek olarak bu ürünü gösterebilirim.


    Ders paylaşımlarıma @hasan safa tosun ( youtube) , @hasato (facebook) adreslerinden ulaşabilirsiniz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    iki adet full hd alabiliyorsan daha iyi olur. Mağzalarda felan gördüğüm kadarıyla ustten aşağı çok basık kalıyor. Soldan sağa güzelde yukarıdan aşağı çok kısa kalıyor.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Göz bebeğim hayalim o ultrawide 32 inç LG. Ama 3k verip bir gsync veya freesync olmayan ve çerçevelerden ışık sızma gibi abidik bir fabrikasyon hatası olan monitörüde almak istemiyor insan. Beklicem üst serisi girsin gsync veya freesync gelirse - ve tabiki param olursa :D - alurum kaçurmam :D


    Almanya Fatihi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    çok aptalca geldi bana, dikine olsa kod yazmak için muazzam olabilirdi.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Ekran bölme özellği düşündüğüm gibiyse çok ideal bir monitör. Aynı anda iki monitörmüş gibi ekran üzerinde işlemler yapılabilir.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
Toplam Hit: 1118 Toplam Mesaj: 5
monitör ultrawide