21:9 Monitör
-
Dostlar kolay gelsin. Yeni monitör alacağım 21:9 monitörlere taktım bu ara. Ekranı bölme özelliği vs. Tasarım ve oyun için kullanacağım. Kimileri çok küçük oluyor , kimileri çok kullanışlı oluyor yazmış. Var mı aranız da kullanan ?
http://www.vatanbilgisayar.com/lg-25-25um58-ultra-wide-ips-monitor.html
Örnek olarak bu ürünü gösterebilirim.
-
iki adet full hd alabiliyorsan daha iyi olur. Mağzalarda felan gördüğüm kadarıyla ustten aşağı çok basık kalıyor. Soldan sağa güzelde yukarıdan aşağı çok kısa kalıyor.
-
Göz bebeğim hayalim o ultrawide 32 inç LG. Ama 3k verip bir gsync veya freesync olmayan ve çerçevelerden ışık sızma gibi abidik bir fabrikasyon hatası olan monitörüde almak istemiyor insan. Beklicem üst serisi girsin gsync veya freesync gelirse - ve tabiki param olursa :D - alurum kaçurmam :D
-
çok aptalca geldi bana, dikine olsa kod yazmak için muazzam olabilirdi.
-
Ekran bölme özellği düşündüğüm gibiyse çok ideal bir monitör. Aynı anda iki monitörmüş gibi ekran üzerinde işlemler yapılabilir.
