27 Şubat Dünya Faili Meçhul Kıyak Günü
-
Hadi bir oyun oynayalım :)
Adı da “Faili Meçhul Kıyak” olsun.
Veya “FMK Hareketi!” Ufak şeylerle insanları mutlu ederek mutlu olmak…
Hem de anonim biri olarak!
Tanımadığımız birilerine ufak bir iyilik yapıyoruz ve o kişi bunu kimin yaptığını bilmiyor.
Çıkar düşünmeksizin kıyak yapmak ve o kişinin mutlu olmasını sağlamaktan söz ediyorum.

a4 word dosyası için buraya
-
Hocam yorumlara bakayım dedim de adamın birisi araba yıkayayım derken sahibinden dayak yemiş ve karakolluk olmuş.
edit:Başlayalı baya olmuş yeni duydum
HolyReform tarafından 27/Şub/14 22:04 tarihinde düzenlenmiştir -
kıyakçılığın sonu ayakçılık siktir edin gitsin.
-
ulan birisi de bi kıyak yapsa da motorunu bana bağışlasa ya.
lisanslı yarışçıyım, yarışlara katılamıyorum çünkü motorum yok.
-
çok güzel duymuştum bunu hatta yapmayıda düşündümde ilk kıyağı kendime yapayım önce.
-
vukuat bunu yazdı
kıyakçılığın sonu ayakçılık siktir edin gitsin.
Aynen bu mürit ne dediyse o.
Her gün biri arayıp yardım talep ediyor zaten. Oyuna crack yapamayıp arayan mı ararsın, paypal hesabına kredi kartını ekleyemeyen mi ararsın, telefonda adım adım format attırmamı isteyen arkadaşlar bile var. Hiç gerek yok daha fazla yardıma. :D -
NigraSilva bunu yazdıvukuat bunu yazdı
kıyakçılığın sonu ayakçılık siktir edin gitsin.
Aynen bu mürit ne dediyse o.
Her gün biri arayıp yardım talep ediyor zaten. Oyuna crack yapamayıp arayan mı ararsın, paypal hesabına kredi kartını ekleyemeyen mi ararsın, telefonda adım adım format attırmamı isteyen arkadaşlar bile var. Hiç gerek yok daha fazla yardıma. :Dyardım istemekle kullanmak farklı şey
dediğine kesinlikle katılıyorum.
bir komşumuz vardı abisi ablası vardı üniversite mezunu, ama ödevlerini bana getirdi. yarına lazım diye beni sıkıştırdığı için işimi gücümü bırakıp yardım ederdim ( daha doğrusu bütün ödevi bana yaptırırdı) sonra öğrenirdim ki ödev 5 gün sonra verilecekmiş. çıldırırdım. işe değil yalanına..
buna benzer o kadar çok şey yaşadım ki halada yaşıyorum. ama hiç yardım etmeyeyim demek kötüyü harcarken iyiyi es geçmekte yanlış
