3 Boyutlu Çizim İçin Donanımsal Yardım.
-
İşyerine alınacak bilgisayar konusunda marka ayrımı olarak ikilemde kaldık. Sorunlarımız intel mi? Amd mi? tarzı sorunlar. Göz gezdirdiğimiz makina şudur ;
http://www.hepsiburada.com/liste/productdetails.aspx?productId=bd56722&categoryId=34&SKU=BD56722-MVARv
Kullanacağımız program 3d max. Donanımsal olarak şahsen intel'e güvensekte, fiyat olarak avantajlı geldi. Fakat 3-5 kurus için keşkelerle uğraşmak istemiyoruz. Yardımcı olursanız sevinirim. ACİL. -
http://tr.tr3d.com/pc-donanim/vray-render-donanim-testi-gelismis-versiyon/
burada kullanıcılar donanımlarını denemişler. bir fikir verir diye düşünüyorum.
-
Üstad ekran kartının pro olması lazım nVidia. Quadro serisinden en azından..
1000 usd civarıdır snırım
-
Bir yerlere baktım da atın üstüne eşşek semeri gibi birşey..
Yani o ekran kartı pek uymamış bence...
Eğer max ile cidden iş yapmak gerkiyorsa yani..
bizim 3dciler daha iyi bilir dj_doom mesela...
edit
dinlen dinlen kaç o makinadan... :))
-
işlemci i7 olsa daha iyi.. ram ok zaten o ayarda bişi olucak ne alırsan.. ekran kartı olmaz ama, pro çalışacağınız için ya ati firepro ya da nvidia quadro olması lazım, ilerde 3d gözlük falan da kullanılacak ise tercih nvidia olmalı.
-
hocam makina fiyat olarak iyi ama arkadaşların da dediği gibi Quadro chipsetli bi ekran kartı alman lazım.
biz de 3d boyutlu solidworks kullanıyoruz ve render yapıyoruz.ben kendim topladım makinaları özellikleri:
amd x6 1055 t
asus board
pny quadro fx 580
4 gb kingston 1600 mhz ram
1 tb 64 mb cache disk
