300
-
sizce 300 filminden beklenenleri alabildiniz mi ???
ben şahsen beklentilerimi karşılamasada gerçek öyküsünden uzak bulsamda iyi diyorum -
ben beğenmedim birader..
çok övmüşlerdi bana filmi .."savaş sahnerli çok güzel..süper" felan diye ama bence fos..
hikaye tabi ilk bakışta gerçeğinden uzak gibi görünüyor ama okumak,araştırmak gerek..
ama abartıldığı kadar güzel bir filmde değil bence..
Yüzüklerin Efendisi daha iyiydi bundan :D -
beğenmedim,fragmanı kendisinden güzeldi...
-
Criminal bunu yazdı:
-----------------------------
beğenmedim,fragmanı kendisinden güzeldi...
-----------------------------
hakketten ya... fragman kısa öz ama daha heycanlıydı :D -
this is sparta! o sahne çok hoşuma gitti benim.
-
çevrenizdekilerin laflarına gelip filmden dünyayı kurtarmasını beklemeyin.
Profeesyonel yorumculara da bakacak olursanız filmin güzel olduğunu söylüyorlar. Çünkü gerçekten güzeldi.
Ancak öyle bir abartıldı ki anlatamam (en azından burda öyleydi). Abartıldığı kadar olması mümkün deil zaten. saygılar.. :D
Toplam Hit: 1034 Toplam Mesaj: 6
