33.6 Modem / Nostalji Yapalım Dedim
-
Dün gece elimdeki hala çalışmakta olan ıvır zıvır donanımları kurcalıyodum. Arasından çok eski bi modem çıktı. Zamanında 200+ $ a satın aldığımız 33.6 K modemi nostalji olsun diye paylaşmak istedi canım. Fotoğraflarını çektim. Biz bu modemle 90'lı yılların sonunda çevirmeliden mp3 indirirdik. İndirme hızı 3 kbps yi geçince coşar kendimizden geçerdik. Bi de 40 dakika bekledikten sonra hattan düşmeseydik :)
Son hatırladığım Metallica'nın Master Of Puppets parçasını 1 saat 50 dakikada indirmiştim.
Neyse fotolar bunlar :):) gavurun da dediği gibi "Oldies but Goldies"
http://img373.imageshack.us/img373/6915/modem13ar.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/2455/modem22xo.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/74/modem33ve.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/425/modem43fr.jpg
-
ARTIK O DEWİRLER KAPANDI ESKİ AKLI BIRAK BAK ŞİMDİ 512 KPS İLE DALIOZ NETE.BENDEDE YURT DISINDAN GELME 115 K LIK MODEM WARDI MİLLET 56 K LIK MODEMLE 20 K KASARKEN BEN 52 56 K KASIODUM GEÇ BU İŞLERİ BOŞ İŞ BUNLAR!!!
-
nostalji olmuş harbi hey gidi günler..
-
Removed...
-
LOOK AT THAT ON YOU
http://www.tahribat.com/members.asp?id=9706
SOMETHING DOES NOT KNOW.
LOOK AROUND TO BLIZZARD !!!puhahhahahha
-
nostalji yapmış adam!neden böle bi cvp yazıyon kardeş anlamadım
-
BEN BİŞEY DEMİYORUM ADAM SUSMUYOR...ÇOCUKMUSUSZ ADAM KENDİNE BAKSIN YA İLKOKULA GİDİYORMUS ZIRT HEPSİ NEYSE UZATMIYIM
-
Removed...
-
belki silinmiş üyedir :D
