folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 33.6 Modem / Nostalji Yapalım Dedim



33.6 Modem / Nostalji Yapalım Dedim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Dün gece elimdeki hala çalışmakta olan ıvır zıvır donanımları kurcalıyodum. Arasından çok eski bi modem çıktı. Zamanında 200+ $ a satın aldığımız 33.6 K modemi nostalji olsun diye paylaşmak istedi canım. Fotoğraflarını çektim. Biz bu modemle 90'lı yılların sonunda çevirmeliden mp3 indirirdik. İndirme hızı 3 kbps yi geçince coşar kendimizden geçerdik. Bi de 40 dakika bekledikten sonra hattan düşmeseydik :)


    Son hatırladığım Metallica'nın Master Of Puppets parçasını 1 saat 50 dakikada indirmiştim.


    Neyse fotolar bunlar :):) gavurun da dediği gibi "Oldies but Goldies"


    http://img373.imageshack.us/img373/6915/modem13ar.jpg


    http://img373.imageshack.us/img373/2455/modem22xo.jpg


    http://img373.imageshack.us/img373/74/modem33ve.jpg


    http://img373.imageshack.us/img373/425/modem43fr.jpg


     


    hikaye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CvL
    CvL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2006
    Erkek
    ARTIK O DEWİRLER KAPANDI ESKİ AKLI BIRAK BAK ŞİMDİ 512 KPS İLE DALIOZ NETE.BENDEDE YURT DISINDAN GELME 115 K LIK MODEM WARDI MİLLET 56 K LIK MODEMLE 20 K KASARKEN BEN 52 56 K KASIODUM GEÇ BU İŞLERİ BOŞ İŞ BUNLAR!!!

    SadeceHost 3 GB Reseller - 30 GB Trafik Aylık 20 YTL [ Almak İsteyen PM Atsın ]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    nostalji olmuş harbi hey gidi günler..

    You think the game is over ? It has just begun ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CvL
    CvL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2006
    Erkek

    LOOK AT THAT ON YOU


    http://www.tahribat.com/members.asp?id=9706


    SOMETHING DOES NOT KNOW.


    LOOK AROUND TO BLIZZARD !!!puhahhahahha


    SadeceHost 3 GB Reseller - 30 GB Trafik Aylık 20 YTL [ Almak İsteyen PM Atsın ]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xeren
    xeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    nostalji yapmış adam!neden böle bi cvp yazıyon kardeş anlamadım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CvL
    CvL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2006
    Erkek

    BEN BİŞEY DEMİYORUM ADAM SUSMUYOR...ÇOCUKMUSUSZ ADAM KENDİNE BAKSIN YA İLKOKULA GİDİYORMUS ZIRT HEPSİ NEYSE UZATMIYIM


     


    SadeceHost 3 GB Reseller - 30 GB Trafik Aylık 20 YTL [ Almak İsteyen PM Atsın ]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    belki silinmiş üyedir :D

    You think the game is over ? It has just begun ;)
Toplam Hit: 1929 Toplam Mesaj: 9