360° Haiti
-
http://edition.cnn.com/interactive/2010/ 01/world/haiti.360/index.html?video=haiti.flv
Bu video dosyasını nası 3 boyutlu hale getirmişler anlayamadım gerçi ama ?
-
4 boyutlu goruntu :S
-
cok basit ve kisa cevapla, 3 veya 4 kamera kullanarak video-panorama yapilmis. 3d lik bir yani yok ;)
-
edit:
-
Wallaha nasıl yapıldığı değilde araba giderken gezme olayı süper olmuş işte başarılı çalışma diye ben buna derim!
-
buyurun burda da nasil yapildigi var ;) kisa bir ders.
http://gardengnomesoftware.com/wiki/Video_Panorama_Tutorial
-
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
buyurun burda da nasil yapildigi var ;) kisa bir ders.
http://gardengnomesoftware.com/wiki/Video_Panorama_Tutorial
-----------------------------anladım az çok sağolasın..
Toplam Hit: 1572 Toplam Mesaj: 7
