3D Akademiyi Nasıl Bilirsiniz?
-
3D Max eğitimi almayı düşünüyorum da şehir dışından gelip. Burada kurs alan eden var mı? Faydalı buluyor musunuz? Ya da alternatif olarak önerebileceğiniz yerler var mıdır? Online eğitim mi almalı yoksa yerinde eğitim mi almalı?
-
takip
-
Bende ayni sorularin cevaplarini ariyorum, onun için takip
-
3D Max için bir şey söyleyemem ama kimseler cevap vermeyince en azından kurslar konusunda bir şey söyleyeyim Udemy'den iOS için kurs almıştım ve gayet başarılıydı. Bana kalırsa online ilerlemek çok daha rahat oluyor. İstediğim kadar geri al izle ileri al. Kursta belli bi standartta gitmek zorunda kalıcaksın ders programı nasıl ilerlerse öyle gideceksin ama online her zaman rahattır.
-
Maya kursu için 900 tl diyorlar 80 saat. 3D Max kursu için 750 tl diyorlar o da 64 saat imiş. Sınıf sayısı 8 oluyormuş. Online eğitim 1500 liraymış ki bu eğitim ekran paylaşımlı birebir canlı eğitim oluyormuş. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Vaat ettikleri şey, hiç bilmeyen biri kurs bitiminde rahatlıkla istediği çizimi yapabilecekmiş.
@cahitnuri hocam udemy ye baktım. Dilin ingilizce olduğu konusunda bazı çekincelerim oldu. Bir de takılddığımız işin içinden çıkamadığımız bir noktada dersi hazırlayan kişi destek sunuyor mu?
1049 tarafından 27/May/15 15:00 tarihinde düzenlenmiştir
