3D Çizim Yapacak Öğrenci
-
Selamlar arkadaşlar bir köy evini yeniden tasarlamam lazm etrafımdaki usta ve geri kafalılara nasıl olacağını anlatmakta zorlanıyorum
Render falan almanıza gerek yok sadece ölçüler ve değişik açılardan elimde olsun çizdiğiniz programın görüntüleyicisiyle girişi çıkışı tarif edeyim yeter
1. versiyon eski hali
2. versiyon benim istediğim hali olucakbu işi çizebilicek yeni öğrenen vs bir arkadaşta olabilir
ödemenizii faturanızı elektrik su internet vs karşılayarak bilg parçası veya kullandığım bankalardan birini kullanıyorsanız nakit olarakta yaparım
zamanı olan birisi pm atarsa sevinirim -
blackstone_tr bunu yazdı
Selamlar arkadaşlar bir köy evini yeniden tasarlamam lazm etrafımdaki usta ve geri kafalılara nasıl olacağını anlatmakta zorlanıyorum
Render falan almanıza gerek yok sadece ölçüler ve değişik açılardan elimde olsun çizdiğiniz programın görüntüleyicisiyle girişi çıkışı tarif edeyim yeter
1. versiyon eski hali
2. versiyon benim istediğim hali olucakbu işi çizebilicek yeni öğrenen vs bir arkadaşta olabilir
ödemenizii faturanızı elektrik su internet vs karşılayarak bilg parçası veya kullandığım bankalardan birini kullanıyorsanız nakit olarakta yaparım
zamanı olan birisi pm atarsa sevinirimİstersen güzel bir şekilde uygun fiyata yaparız.
Edit: Detayları belirtirsen iyi olur.
seadog tarafından 04/Haz/14 11:18 tarihinde düzenlenmiştir
