3D Driving School (Araba Kullanma Similatörü)
-
Öncelikle bu bir oyunmu, program mı yoksa gorsel egıtım mı karar veremedım :DBazıların hosuna gıder veya lazım olur dıye paylasım dedım.Milyarlık Program diyor aldıgım site :D
************************

3D Driving School (Araba Kullanma Similatörü)
Milyarlık bir program, bildiğimiz üzere sürücü kurslarında eğitim amaçlı olarak stimülatörler kullanılır, bire bir aynı olan bu simülatör neden sizinde elinizin altında bulunmasın, acemiler için kaçınılmaz fırsat, programda çeşitli araba seçimleri bile var Motosiklet, Jeep Otomobil gibi.
http://hotfile.com/dl/89672820/92fc088/3D_Driving_School.rar.html
-
-
nid for spid daha güzel :) grid de olabilir
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı konu tarafımca BURADA paylaşılmıştır hoca...
-----------------------------tamam aga ne bagırıyon gormemısık ala ala :D modlardan goren olursa sılsın o zaman aynı konudan bırden fazla olmasın :)
