folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder 3D Max 9'La 3D Max 2009 Aynı Mıdır ?



3D Max 9'La 3D Max 2009 Aynı Mıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Derin Meva
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    arkadaşlar kolay gelsin herkese 3d max 2009 lazım bende mevcut olanda 9 yazıyor aynı şey mi ? birde v-ray tüm 3d max larda çalışırmı tüm versiyonlar için ayrımı ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memati92
    Memati92's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2008
    Erkek

    evet aynı kardeş. 9 2009 demek zaten.


    Bizim imzaya ihtiyacımız yok...Biz adımızı duyana imzamızı çakmışızdır... Şeref Ekmek Bulamazken, Şerefsiz Fırın Açıyor amk. mehmetkoc_92@hotmail.com
Toplam Hit: 616 Toplam Mesaj: 2