3D Max 9'La 3D Max 2009 Aynı Mıdır ?
-
arkadaşlar kolay gelsin herkese 3d max 2009 lazım bende mevcut olanda 9 yazıyor aynı şey mi ? birde v-ray tüm 3d max larda çalışırmı tüm versiyonlar için ayrımı ?
-
evet aynı kardeş. 9 2009 demek zaten.
Toplam Hit: 616 Toplam Mesaj: 2
