3Ds Max Mental Ray Işık Yansıması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Parlak yada krom olan bir nesneye oluşturduğum photometric ışık tarafından çarpan ışığın yansıması resimde olduğu gibi soft olarak görünüyor bunu ben keskin bir şekilde görmek istiyorum nasıl yapabilirim ?

    Vray de böyle bir şey olmuyordu mental ray'e yeni başladım biraz karmaşık gibi görünüyor o yüzden size sormak istedim.

    Bu işlem Self-illumination kullanarak yapılıyor ama sonuç pek hoşuma gitmedi o yüzden farklı bir yolu var mı acaba?

    Görüldüğü üzere zemin keskin bir şekilde görünüyor ama ışık soft görünümde


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ceoden
    Ceoden's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2015
    Erkek

    Bunu render ile değil önce material ile çözmelisiniz hocam, eğer hazır material kullanıyorsanız bunu önermem. Her material her renderer'a uymaz, her sahneye de uymaz, kendi materiallerinizi yapınız. Mental render alınacaksa da V-ray material hazırlamayınız.


    DBD 3docean.net/user/nokuf exarch.artstation.com Instagram.com/exarch.art
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    Ceoden bunu yazdı

    Bunu render ile değil önce material ile çözmelisiniz hocam, eğer hazır material kullanıyorsanız bunu önermem. Her material her renderer'a uymaz, her sahneye de uymaz, kendi materiallerinizi yapınız. Mental render alınacaksa da V-ray material hazırlamayınız.

    Standart oluşturduğum materyal kullanıyorum ama araştırdığım üzere bu vray'de olduğu gibi keskinliği elde etmek mümkün değil sanırım.

    Parlaklık değerleri en sonda olmasına rağmen sonuç böyle

    Self-illumination kullanıcaz artık teşekkürler :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-GEX
    C-GEX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    Gloss değerini arrtırmalı 1 yapmalısınız hocam.Yansıma istediği kadar fazla olsun değiştirmez,aksine malzemeyi bozar.


    Sana koşarak deli gibi yaşamak ,bana yaşamak deli gibi koşarak...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ceoden
    Ceoden's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2015
    Erkek
    OCEANUS bunu yazdı
    Ceoden bunu yazdı

    Bunu render ile değil önce material ile çözmelisiniz hocam, eğer hazır material kullanıyorsanız bunu önermem. Her material her renderer'a uymaz, her sahneye de uymaz, kendi materiallerinizi yapınız. Mental render alınacaksa da V-ray material hazırlamayınız.

    Standart oluşturduğum materyal kullanıyorum ama araştırdığım üzere bu vray'de olduğu gibi keskinliği elde etmek mümkün değil sanırım.

    Parlaklık değerleri en sonda olmasına rağmen sonuç böyle

    Self-illumination kullanıcaz artık teşekkürler :)

    Tüm render motorlarıyla istediğiniz o parlaklığı alabileceğinizden eminim hocam, material ile biraz daha oynamanızı içinden çıkmaya çalışmanızı öneririm. Olmazsa haftasonu bende aynı sahneyi kurup mental ile o keskinliği yakalamaya çalışmayı isterim.


    DBD 3docean.net/user/nokuf exarch.artstation.com Instagram.com/exarch.art
Toplam Hit: 823 Toplam Mesaj: 5
3ds max mental ray