3Dsmax Kurulum Sorunu
-
arkadaslar bende 3 dsmax 8 ve 9 var ama nedense yükleyemiyorum pc de autocad 2008 var ondan kaynaklana bilirmi hata veriyor
-
tam olarak nasıl bir hata veriyor ? ve crack lemeyi doğru yapıyormusun.. kontrol et
-
d3dx9_26.dll bu hata yı veriyor genelde eğer buysa ;
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_26 bu dosyayı indir windowsta sistem32 dosyasına kopyala sonra yeniden kur
-
önceden böyle bir sorun çıkmıyordu şimdi ise çıkmaya başladı bu yazılım benim için çok önemli
http://img166.imageshack.us/my.php?image=hatarh1.jpg resim bu arkadaslar bilen arkadaslşrın yardımını bekliyorum
-
ctrl+alt+delete yap
orda monitor.exe işlemler sekmesine gel.
ordan monitor.exe programını sonlandır. sonra kurmayı tekrar dene ::)
kolay gele.
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------ctrl+alt+delete yap
orda monitor.exe işlemler sekmesine gel.
ordan monitor.exe programını sonlandır. sonra kurmayı tekrar dene ::)
kolay gele.
-----------------------------
eminmisin sonra şapa oturmayım -
hocam hatan öle diyo bi dene sen :)
denedikten sonra olmazsa başka hata verirse onuda yaz onada bakarız :)
-
ok bi deneyelim
-
sorun çözümlendiğinde takip ettiğin yöntemi burada paylaş.
Paylaş ki aynı sorunla karşılaşan olursa kaynak olsun.
