3G Adaptöre (VINN) Anten [Yardım]
-
Beyler kullanım kılavuzunda okudum ayrıca araştırdım Bu vınn a Anten takılabiliyormuş daha iyi çekmesi için. Bu kondua bilgisi olan varsa paylaşırsa bi zahmet ... Bıktım Amk 2 dkda bir EDGE - HSDPA arası geçiş yapmaktan...
-
evvuet beyler, ??
-
ben kullanmıyorum.
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
ben kullanmıyorum.
-----------------------------
sağol sorunum çözüldü ... -
Evet beyler...
Toplam Hit: 3093 Toplam Mesaj: 5
