folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder 3G Modemi Sanal Makine İle Paylaştırma



3G Modemi Sanal Makine İle Paylaştırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Selan arkadaşlar ben 3g modemle nete bağlanıyorum netbooktan ayrıcada bir adet masaüstü bilgisayarım var. 

    Aklıma birşey geldi.

    Şimdi netbooka sanal makine kursam ve onu kullansam. Masaüstünüde normal ağdan netbooka bağlasam wireless veya kabloyla, sonra netbooktan modemi baglayıp sanal makıne ile nete gırsem vede masaüstünüde uzak erişğim programlarıyla netbooke bağlasam. böylelikle hem sanal makine ile netbooktan hemde uzaktan kontrol ile masaüstünden tek modemle internete girebilirmiyim. Veya başka bir şekilde olabilir mi?

     

    saygılar 

    mürit 

    seadog

     

    Not: güzel bir fıkra buldum onuda burada yazıyım bari :D

    Bayanların eli niye öpülür diye Fransıza sormuşlar:
    "Nezaketten" demiş..
    İngilize sormuşlar:
    "Kadın değerli olduğu için" demiş..
    Türke sormuşlar:
    "ee bi yerden başlamak gerek.." demiş :D


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    ağları köprülemek varken neden labirent çiziyosun onu anlamadım :s

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Hocam anlat o dediğini yapayım ya bilmiyorum ki onu ?

    Network hakkında hiçbir bilgim yok bu sadece kendi yürüttüğüm bir mantık.


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Hakkaten bu ağ köprüleme olayı daha mantıklı ama ben de denediğimde fiyasko oldu. 3G modem vista laptop ta kurulu ve ne yaptıysam xp masaüstüme köprü ile nete erişim sağğlayamadım :S

    Edit: Detaylı şekilde bilen varsa yardımcı olabilir mi?


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    3g modemde olsa bi ağ adaptörü görünüyodur ağ bağlantılarında onu seçin yerel ağ bağlantınızı seçin tabi aynı anda ctrl ile vs...

    sağ tık köprüle deyin bu kadar :S

    bi kaç kere evdeki net kesildi ben bu şekilde ev arkadaslarına kullandırttım netimden... bulaşıkları falan yıkatmıştım karşılığında çok piçim ak ... :D

Toplam Hit: 1150 Toplam Mesaj: 5