3G Modemi Sanal Makine İle Paylaştırma
-
Selan arkadaşlar ben 3g modemle nete bağlanıyorum netbooktan ayrıcada bir adet masaüstü bilgisayarım var.
Aklıma birşey geldi.
Şimdi netbooka sanal makine kursam ve onu kullansam. Masaüstünüde normal ağdan netbooka bağlasam wireless veya kabloyla, sonra netbooktan modemi baglayıp sanal makıne ile nete gırsem vede masaüstünüde uzak erişğim programlarıyla netbooke bağlasam. böylelikle hem sanal makine ile netbooktan hemde uzaktan kontrol ile masaüstünden tek modemle internete girebilirmiyim. Veya başka bir şekilde olabilir mi?
saygılar
mürit
seadog
Not: güzel bir fıkra buldum onuda burada yazıyım bari :D
Bayanların eli niye öpülür diye Fransıza sormuşlar:
"Nezaketten" demiş..
İngilize sormuşlar:
"Kadın değerli olduğu için" demiş..
Türke sormuşlar:
"ee bi yerden başlamak gerek.." demiş :D -
ağları köprülemek varken neden labirent çiziyosun onu anlamadım :s
-
Hocam anlat o dediğini yapayım ya bilmiyorum ki onu ?
Network hakkında hiçbir bilgim yok bu sadece kendi yürüttüğüm bir mantık.
-
Hakkaten bu ağ köprüleme olayı daha mantıklı ama ben de denediğimde fiyasko oldu. 3G modem vista laptop ta kurulu ve ne yaptıysam xp masaüstüme köprü ile nete erişim sağğlayamadım :S
Edit: Detaylı şekilde bilen varsa yardımcı olabilir mi?
-
3g modemde olsa bi ağ adaptörü görünüyodur ağ bağlantılarında onu seçin yerel ağ bağlantınızı seçin tabi aynı anda ctrl ile vs...
sağ tık köprüle deyin bu kadar :S
bi kaç kere evdeki net kesildi ben bu şekilde ev arkadaslarına kullandırttım netimden... bulaşıkları falan yıkatmıştım karşılığında çok piçim ak ... :D
