3G=Beyin Öldüren=?
-
Mobil 3G teknolojisi beyin öldürür mü?
1 mb dosya iletişiminde; 100.000 konuşma veya 10.000 mesaj atmış gibi oluyor muyuz?
-
ben kullanıyom gayet iyi
yan etikisi yok))
-
nerden bilcen hoca öyle, laboratuvar ortamında test mi yaptırdın?
esrarada öyle diyolar 1 sene içiyolar beyin fert
-
aslında haklısın kısa vadede bişey yapmıyor uzun vadede bişey yapabilir.bize zarar vermeyen ne kaldıki.
-
benim istediğim sürekli kullanımda bir sorun olur mu?
hani gidersin 1 saat,30 dakka,15-20 dakka kullanırsında;
benim amaç günde bi 12-14 saat veya daha fazla bağlı kalması
-
Benim tavsiyem mecbur kalmadıkça kablosuz teknolojileri kullanmayın. 3g açıkken telefonla görüşme yapıyorken yaydığı kadar radyasyon yayar bence.
-
misir testi yapin hocam bakalim mimsirlar batliyacak mi :))
-
yaw arkadaşlar şöyle bir durum war adamlar bu teknolojileri geliştirirken insan üstündeki etkilerini göz önüne alıyorlardır yani 1 yılda beyin felçine sebeb olacak bir şeyi hangi ülke üretimine yada pazara sürülmesine izin verebilirki
ha zararı elbet wardır radyasyon dolayısıyla ama öle bişey olacağını sanmıyomm
-
Şimdi bazı bilim çevrelerine gittiğimde şunu gördüm bende:
Örneğin; Zannediyoruz ki herkes sigaranınzararlarını araştırıyor incelikli bir şekilde.
Ama böyle değil malesef araştıran topu topu 3,5 kişi.
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------Mobil 3G teknolojisi beyin öldürür mü?
1 mb dosya iletişiminde; 100.000 konuşma veya 10.000 mesaj atmış gibi oluyor muyuz?
-----------------------------
mantıklı aslında -
3G Teknolojisi Uzerınde, Görüntülü Konuşma Sırasında Telefonu Kulağına Tutamayacağına Göre Sorun Bu Alanda Yok
Ama Diğer Internet Uygulamalarında, Yuksek Baglanti Hizi Sorun Yaratabilir.
GPRS,EDGE ve GPS Daha Buyuk Sorun Teskil Ediyor 3G ye gore
