4 GB Ram Var Ama 2 GB Goruyor ?
-
Sa arkadaslar bende bilgisayar uzeri cok calistim cokta is yaptim bu isi ii bilidigim derecede diyebilirim ama bu notebook lar cok lanet bisey 4 gb ram var Win7 32Bit . 2 gb ram goruyor varmi boyle bir sorunla karsilasan
-
64 bit işletim sistemi kullanmalısın,4GB Ram kullanmak için.Problem 32 bit işletim sisteminden kaynaklı.
-
32 bit 3.25 gb ram'den sonrasını desteklemez. 64 bite gecmelisin..
-
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------
64 bit işletim sistemi kullanmalısın,4GB Ram kullanmak için.Problem 32 bit işletim sisteminden kaynaklı.
-----------------------------Saolsin hacii . Cozulurmu Dersin ?
-
64 bite geç çözülür hocam
-
hocam 32 bit olduğu için öyle diye biliyorum. 64 bit kullanırsan 4 gb olarak görecektir. 32 bit işletim sistemleri 4 gb tam görmezler.
-
Çözülür :)
-
Saolun Tskler bide 64 bit yuklim en iisi
-
byhewal bunu yazdı:
-----------------------------
Saolun Tskler bide 64 bit yuklim en iisi
-----------------------------zahmet olacak ama :))
-
Kendini nie övdün o kadar onu anlamadım ben =)
İşletim sisteminden dolayı, 64 bit'e yükselt.
