4 Portlu Modem Sorunu
-
elimde tp-link marka 4 portlu bi modem var.bir tane koblolu bağlantı ve birde kablosuz bağlantı ile kullanıyoruz.Fakat bir pc açılınca diğerinde bağlantı kopukluğu oluyor.(kablosuzda.laptopta) modem ayarlarını kontrol ettim doğru galiba hepsi.neden olabilir basmadı.önerileriniz?
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
elimde tp-link marka 4 portlu bi modem var.bir tane koblolu bağlantı ve birde kablosuz bağlantı ile kullanıyoruz.Fakat bir pc açılınca diğerinde bağlantı kopukluğu oluyor.(kablosuzda.laptopta) modem ayarlarını kontrol ettim doğru galiba hepsi.neden olabilir basmadı.önerileriniz?
-----------------------------Modemin modeli nedir? İkisinede kablo takıp denedinmi?
-
tp-link td-w8901g
-
güzel soru. neden olabilir? daha önce bu sorunun varmıydı yoksa ilk kez iki makinayı birliktemi kullanıyorsun. bana kalırsa modemi bi fabrika ayarlarına geri getir sonra baştan bi kurulum yap. eğer sorun devam ederse modeminde sorun vardır die düşünüyorum.
-
makine yeni.yani aldığımdan beri olan bi sorun
-
bilgisayarlara manuel ip ver yüksek ihtimal çakışıolar
-
olmadı hocam sürümünü kontrol ettim oda güncel
-
modem ayarlarından fabrika ayarlarına döndür.sonra kolay kurulumla tekrar kur. en son da bilgisayarların hepsine otomatik ip ver. aynı model benimde. evdeki 3 bilgisayarda sorunsuz kullanıyorum
