4+1

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Slm Müritler..Ben 4+1 almayı düşünüyorum fakat birsürü marka var bildiğiniz üzere.Hangisini alayım diorm.Bana 4+1 önerirmisiniz ? ve özelliklerini neden onu tercih ettiğinizi.. :)

    eyvallah.. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    5+1 warken neden ille 4+1 alıyosun ki :D al bi 5+1  :D sen creative den yada toshiba dan al ;)

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    Tmm baba farketmez 5+1 olsun :) ama herkesin görüşünü alayım dedim hangisi , hangileri daha iyi die.. :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    ben diana kullanıyorum ve gayet memnunum.vurdu mu tam vuruyor..

    ama param var diosan microsoft un 2+1 leri var.onların yeri hiçbirşeye değişmez.açtığında apartmanı içine aldığını düşünebilirsin.. ama dediğim gibi fiyatı tuzludur.. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musty28
    musty28's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    kardeş tabi çok kaliteli olsun diyosan sony ala ama onların fiyatları uçuk sana 4+1 veya 5+1 en iyi ve en cazip kolonun adını sölüyüm creatıve  .. çok güzel bi arkda var tam 4 yıldır kullanıyo hiç bi sorunu yok ve halaçok güzel ses veriyo bence kaçırma creatıve yi fiyatlarıda şu aralar düştü..... 4+1 90 ytl 5+1 de 100 110 felan heralde ama çok kral bi kolon şiddetle tavsiye derim:D

    Ses Etme Hallederiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Logitech Z5500 :| param olsa beklemeden alıcam
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Resim - 1 

    benimkisi bu ama tamamen gümüş yani ordaki siyah görüntü gümüş renginde. fiyatı 140 dolar + kdv ile aldım. çok güzel ve tamamen dijital sesi çok net geliyor mükemmel bir ses sistemi. 

    Resim - 2 

    aslında bunu alıcaktım ama piyasada kalmadığı için ithalatçı firmayı beklemeden ilk resimdekini almıştım. sana tavsiyem yukardaki resim - 2 de göründüğü gerçektende çok şık bir ses sistemi bunu bulabilirsen bunu al derim.

    daha detaylı bilgi istiyorsan www.segment.com.tr bu adrese gözatabilirsin.

Toplam Hit: 1039 Toplam Mesaj: 7