folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder 4+4+4 Sisteminde Yeni Yönetmelik Nedir?



4+4+4 Sisteminde Yeni Yönetmelik Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    bu sistemden anlayan mürit var mı? şimdi bu sistemde özürsüz devamsızlık kaç gün oldu? Sınıf geçmede son durum ne? 

    edit:şimdi googleda ara diyenler olacak bir tarafa bakıyorum sınırsız oldu diyo diğer tarafa bakıyorum 45 gün diyo başka tarafa bakıyorum özürsüz devamsızlık kalktı diyo en iyi bir bilene sormak dedim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Ozursuz devamsizlik kalkar mi la :)

    Ozursuz devamsizlik sinirsiz olur mu la :)


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    o değilde 1. sınıfları okul öncesine vermeyi düşünüyorlar okuma-yazma olayı komple cıkarılmış/cıkarılacak diye duydum dua edin la öyle olsun hepinize tatlı ısmarlarım :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı

    Ozursuz devamsizlik kalkar mi la :)


    Ozursuz devamsizlik sinirsiz olur mu la :)



    bi umut abi :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    devamsızlık ile ilgili bir değişiklik söz konusu değil.

    45 gün olayı da şöyle, 19.5 gün devamsızlık hakkın + 25 gün rapor alarak devamsızlık hakkın var.

    44.5 gün ediyor, 45 gün diyorlar işte toplam devamsızlık hakkına.


    =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    mettoman bunu yazdı
    Noneyim bunu yazdı

    Ozursuz devamsizlik kalkar mi la :)


    Ozursuz devamsizlik sinirsiz olur mu la :)



    bi umut abi :)

    Alemsin Be Yahu. :)

    Böyle Ümit Olurmu. Anca Alice Harikalar Diyarında Olduğu Gibi Bir Yere Gidersin O Zaman Olur. Yada Pinokyo İle Kol Kola Takılırsınız Bu İsteklerinin Geçerli Olduğu Oralara Gidersiniz... 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 801 Toplam Mesaj: 6