4+4+4 Sisteminde Yeni Yönetmelik Nedir?
-
bu sistemden anlayan mürit var mı? şimdi bu sistemde özürsüz devamsızlık kaç gün oldu? Sınıf geçmede son durum ne?
edit:şimdi googleda ara diyenler olacak bir tarafa bakıyorum sınırsız oldu diyo diğer tarafa bakıyorum 45 gün diyo başka tarafa bakıyorum özürsüz devamsızlık kalktı diyo en iyi bir bilene sormak dedim
-
Ozursuz devamsizlik kalkar mi la :)
Ozursuz devamsizlik sinirsiz olur mu la :)
-
o değilde 1. sınıfları okul öncesine vermeyi düşünüyorlar okuma-yazma olayı komple cıkarılmış/cıkarılacak diye duydum dua edin la öyle olsun hepinize tatlı ısmarlarım :F
-
Noneyim bunu yazdı
Ozursuz devamsizlik kalkar mi la :)
Ozursuz devamsizlik sinirsiz olur mu la :)
bi umut abi :) -
devamsızlık ile ilgili bir değişiklik söz konusu değil.
45 gün olayı da şöyle, 19.5 gün devamsızlık hakkın + 25 gün rapor alarak devamsızlık hakkın var.
44.5 gün ediyor, 45 gün diyorlar işte toplam devamsızlık hakkına.
-
mettoman bunu yazdıNoneyim bunu yazdı
Ozursuz devamsizlik kalkar mi la :)
Ozursuz devamsizlik sinirsiz olur mu la :)
bi umut abi :)Alemsin Be Yahu. :)
Böyle Ümit Olurmu. Anca Alice Harikalar Diyarında Olduğu Gibi Bir Yere Gidersin O Zaman Olur. Yada Pinokyo İle Kol Kola Takılırsınız Bu İsteklerinin Geçerli Olduğu Oralara Gidersiniz...
