folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 4Gb Ram 3.25Gb Olarak Görünüyor



4Gb Ram 3.25Gb Olarak Görünüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    selam müridler sorun başlıktaki gibi. win10 64 bit kurulu ramleri yeni taktım ama bilgilere baktığımda ramlari 4gb olarak görüyor parantez içinde 3.25 kullanılabilir diye uyarı ekliyor.

    nette epey arama yaptım ama net bi sonuça ulaşamadım. genelde memory remap seçeneği önerilmiş bios üzerinden ama biosu alt üst ettim bulamadım o seçeneği.

    ekran kartı onboard değil onu belirteyim bu arada. bios güncelleme yapmak için foxconn liveupdate indirdim ama nedense kuramıyor günceli. başka türlü bios update yapılır mı filan bilemedim. yabancı sitelerde bi kaç konuya denk geldim ama bi türlü ne anlatılıyor çözemedim translate ile yemedi :F

    anakart modeli: foxconn 45cmx

     

    sonuç olarak neler yapılabilir acaba müridler ?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h0rtl4kk
    h0rtl4kk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Benimde laptobumda 4gb ram var ve 3.25 olarak gözüküyor 64bit olduğu halde.

    Ekran kartı var onboard değil diye belirtmişsin ama okuduğum kadarıyla işlem şöyle oluyor. Normalde ramin 700küsürünü onboard kullanıyor. Oyuna girdiğin zaman grafik gerektiği zaman ekran kartı devreye giriyor.

    Yanlış biliyorda olabilirim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-g31m-es2l_1x/specs/

    Olmaz hocam bende de aynı sıkıntı vardı ne yaptıysam olmadı sistemin değiştirilmesi gerekiyo anakart felan senin anakartta benim Eski anakart gibi max 4 gb yazıyo 

    Anakartın driverini güncellemeyi dene memory remapta asus marka anakartlarda oluyodu sistem ayırıyo belliki aynı benim eski problem,  1150 veya 1151 soketli yeni bi sistem kur 

    piiiranha9242 tarafından 17/Oca/16 17:56 tarihinde düzenlenmiştir

    ..Morali hep bozuk olan insan..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Her şeyin fazlası zarar.. ehü ehü

    Zaten yazıyo max 4gb destekler diye

     

    http://www.foxconnchannel.com/ProductDetail.aspx?T=motherboard&U=en-us0000341

    burda bios update lei var ama açıklamaları anlamadımçç

    nerden buluyonuz böyle anakartları.. 

    asus gigabyte üzerinden gidin destek desen destek güncelleme desen güncelleme..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı

    Her şeyin fazlası zarar.. ehü ehü

    Zaten yazıyo max 4gb destekler diye

     

    http://www.foxconnchannel.com/ProductDetail.aspx?T=motherboard&U=en-us0000341

    burda bios update lei var ama açıklamaları anlamadımçç

    nerden buluyonuz böyle anakartları.. 

    asus gigabyte üzerinden gidin destek desen destek güncelleme desen güncelleme..

    hocam kimse gidipte keyiften foxconn almaz , ucuzluk için kulanılır genelde nefes alsın versin yeter diye.

    bu arada dolar 3 olunca herşey pahalandı 2 sene önce  1.500 tl lik laptoplar abi iken şimdi bakıyorum 2.200 2.400 altına i7 yok

Toplam Hit: 1319 Toplam Mesaj: 5
pc eksik ram görüyor foxconn 45cmx eksik ram