4Gb Ram 3.25Gb Olarak Görünüyor
-
selam müridler sorun başlıktaki gibi. win10 64 bit kurulu ramleri yeni taktım ama bilgilere baktığımda ramlari 4gb olarak görüyor parantez içinde 3.25 kullanılabilir diye uyarı ekliyor.
nette epey arama yaptım ama net bi sonuça ulaşamadım. genelde memory remap seçeneği önerilmiş bios üzerinden ama biosu alt üst ettim bulamadım o seçeneği.
ekran kartı onboard değil onu belirteyim bu arada. bios güncelleme yapmak için foxconn liveupdate indirdim ama nedense kuramıyor günceli. başka türlü bios update yapılır mı filan bilemedim. yabancı sitelerde bi kaç konuya denk geldim ama bi türlü ne anlatılıyor çözemedim translate ile yemedi :F
anakart modeli: foxconn 45cmx
sonuç olarak neler yapılabilir acaba müridler ?
-
Benimde laptobumda 4gb ram var ve 3.25 olarak gözüküyor 64bit olduğu halde.
Ekran kartı var onboard değil diye belirtmişsin ama okuduğum kadarıyla işlem şöyle oluyor. Normalde ramin 700küsürünü onboard kullanıyor. Oyuna girdiğin zaman grafik gerektiği zaman ekran kartı devreye giriyor.
Yanlış biliyorda olabilirim.
-
http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-g31m-es2l_1x/specs/
Olmaz hocam bende de aynı sıkıntı vardı ne yaptıysam olmadı sistemin değiştirilmesi gerekiyo anakart felan senin anakartta benim Eski anakart gibi max 4 gb yazıyo
Anakartın driverini güncellemeyi dene memory remapta asus marka anakartlarda oluyodu sistem ayırıyo belliki aynı benim eski problem, 1150 veya 1151 soketli yeni bi sistem kur
piiiranha9242 tarafından 17/Oca/16 17:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Her şeyin fazlası zarar.. ehü ehü
Zaten yazıyo max 4gb destekler diye
http://www.foxconnchannel.com/ProductDetail.aspx?T=motherboard&U=en-us0000341
burda bios update lei var ama açıklamaları anlamadımçç
nerden buluyonuz böyle anakartları..
asus gigabyte üzerinden gidin destek desen destek güncelleme desen güncelleme..
-
ltcelik bunu yazdı
Her şeyin fazlası zarar.. ehü ehü
Zaten yazıyo max 4gb destekler diye
http://www.foxconnchannel.com/ProductDetail.aspx?T=motherboard&U=en-us0000341
burda bios update lei var ama açıklamaları anlamadımçç
nerden buluyonuz böyle anakartları..
asus gigabyte üzerinden gidin destek desen destek güncelleme desen güncelleme..
hocam kimse gidipte keyiften foxconn almaz , ucuzluk için kulanılır genelde nefes alsın versin yeter diye.
bu arada dolar 3 olunca herşey pahalandı 2 sene önce 1.500 tl lik laptoplar abi iken şimdi bakıyorum 2.200 2.400 altına i7 yok
